§ 2. - Zakres danych, które zawiera rejestr wojewódzki, oraz wzór wniosku o rejestrację organizacji w rejestrze wojewódzkim.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.94.931

Akt utracił moc
Wersja od: 30 kwietnia 2004 r.
§  2.
Rejestr wojewódzki zawiera następujący zakres danych:
1)
listę organizacji aktualnie zarejestrowanych w systemie ekozarządzania i audytu, mających siedzibę na obszarze województwa, obejmującą następujące informacje:
a)
nazwę,
b)
siedzibę i adres,
c)
datę rejestracji,
d)
datę ostatniej weryfikacji,
e)
numer w rejestrze wojewódzkim,
f)
informacje o miejscu/miejscach udostępnienia deklaracji środowiskowej;
2)
listę organizacji, które po raz pierwszy złożyły wniosek o rejestrację i oczekują na wpis do rejestru wojewódzkiego;
3)
listę organizacji, których rejestracja została zawieszona, zgodnie z zasadami funkcjonowania systemu ekozarządzania i audytu, z podaniem przyczyn, które powodują konieczność zawieszenia;
4)
listę organizacji, które wykreślono z rejestru wojewódzkiego z podaniem powodów skreślenia.