§ 21. - Zakłady opieki zdrowotnej utworzone przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2008.58.355

Akt utracił moc
Wersja od: 13 sierpnia 2010 r.
§  21. 
1. 
Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
1)
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z załączonym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2)
dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu - dokument potwierdzający to prawo;
3)
świadectwa pracy z okresu ostatnich 3 lat, w razie gdy stosunek pracy został rozwiązany lub wygasł;
4)
co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach zawodowych kandydata - w przypadku kandydata na stanowisko ordynatora oraz ordynatora - kierownika kliniki;
5)
inne dokumenty, w szczególności potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje zawodowe kandydata.
2. 
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, kandydat składa kierownikowi zakładu, który ogłosił konkurs, w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata wraz z jego adresem.