§ 19. - Zakłady opieki zdrowotnej utworzone przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2008.58.355

Akt utracił moc
Wersja od: 13 sierpnia 2010 r.
§  19. 
1. 
Ogłoszenie o konkursie powinno zawierać:
1)
nazwę i adres zakładu;
2)
stanowisko objęte konkursem;
3)
wymagane kwalifikacje kandydata;
4)
miejsce oraz termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów, nie krótszy niż 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia;
5)
przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur.
2. 
W ogłoszeniu można zamieścić informację o warunkach pracy i warunkach socjalnych, które zapewnia zakład.
3. 
Ogłoszenie o konkursie należy:
1)
zamieścić w prasie codziennej o zasięgu ogólnokrajowym, a w przypadku gdy przedmiotem postępowania konkursowego jest stanowisko ordynatora - również w Gazecie Lekarskiej;
2)
podać do wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w siedzibie zakładu.
4. 
Konkurs ogłasza kierownik zakładu.