§ 9. - Zakaz sponsorowania określonych audycji i określonych sposobów sponsorowania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1993.91.423

Akt utracił moc
Wersja od: 21 sierpnia 1996 r.
§  9.
1.
Nadawca prowadzi ewidencję audycji sponsorowanych.
2. 8
Ewidencja audycji sponsorowanych obejmuje następujące dane:
1)
tytuł audycji,
2)
gatunek audycji,
3)
datę emisji,
4)
godzinę rozpoczęcia emisji i czas trwania audycji,
5)
nazwę sponsora audycji oraz przedmiot jego podstawowej działalności,
6)
liczbę emisji zapowiedzi audycji zawierających wskazanie sponsora, z podaniem daty i godziny emisji.
3. 9
Nadawca przechowuje ewidencję, o której mowa w ust. 1, przez okres jednego roku od zakończenia roku kalendarzowego, w którym audycja została rozpowszechniona.
8 § 9 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 6 lit. a) rozporządzenia z dnia 30 maja 1996 r. (Dz.U.96.95.443) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 21 sierpnia 1996 r.
9 § 9 ust. 3 według numeracji ustalonej przez § 1 pkt 6 lit. b) rozporządzenia z dnia 30 maja 1996 r. (Dz.U.96.95.443) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 21 sierpnia 1996 r.