§ 7. - Zakaz sponsorowania określonych audycji i określonych sposobów sponsorowania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1993.91.423

Akt utracił moc
Wersja od: 21 sierpnia 1996 r.
§  7.
1.
W przypadku sponsorowania audycji przez udostępnienie towarów lub usług wykorzystanych przy tworzeniu audycji, informacje o pochodzeniu towarów lub usług mogą być podawane wyłącznie po zakończeniu audycji.
2.
Do podawania informacji, o których mowa w ust. 1, stosuje się odpowiednio przepis § 2.
3. 6
W przypadku sponsorowania audycji przez udostępnienie usług polegających na pomiarze czasu lub przetwarzaniu danych wykorzystywanych w audycji, wskazanie sponsora może być emitowanie jednocześnie z prezentacją wyniku nie więcej niż 2 razy w czasie trwania audycji. Wskazanie sponsora nie może trwać dłużej niż 8 sekund i zajmować więcej niż 1/16 ekranu odbiornika telewizyjnego.
6 § 7 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia z dnia 30 maja 1996 r. (Dz.U.96.95.443) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 21 sierpnia 1996 r.