§ 2. - Zakaz sponsorowania określonych audycji i określonych sposobów sponsorowania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1993.91.423

Akt utracił moc
Wersja od: 21 sierpnia 1996 r.
§  2. 4
 
1.
Jednorazowe wskazanie sponsora może być emitowane nie dłużej niż 8 sekund w przypadku jednego sponsora audycji, 15 sekund - w przypadku dwóch sponsorów i 25 sekund - w innych przypadkach.
2.
Wskazanie sponsora może być zawarte w zapowiedzi audycji. Zapowiedź audycji ze wskazaniem sponsora może być rozpowszechniania wyłącznie przed pierwszym nadaniem tej audycji przez nadawcę, nie więcej niż 10 razy w programie telewizyjnym i nie więcej niż 15 razy w programie radiowym.
4 § 2 zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 30 maja 1996 r. (Dz.U.96.95.443) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 21 sierpnia 1996 r.