Wzory sprawozdań z realizacji Sektorowego Programu Operacyjnego "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006".
Dz.U.2004.284.2845
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
z dnia 10 grudnia 2004 r.
w sprawie wzorów sprawozdań z realizacji Sektorowego Programu Operacyjnego "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006"
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
SPRAWOZDANIE KWARTALNE/ROCZNE/KOŃCOWE1) Z REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBOŁÓWSTWO I PRZETWÓRSTWO RYB 2004-2006"
WZÓR
SPRAWOZDANIE KWARTALNE/ROCZNE/KOŃCOWE1) Z REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBOŁÓWSTWO I PRZETWÓRSTWO RYB 2004-2006"
Sprawozdanie kwartalne1) (kwartał/rok) | |
Sprawozdanie roczne1) (rok) | |
Sprawozdanie końcowe1) (rok) |
I.
INFORMACJE OGÓLNE
INFORMACJE OGÓLNE
1 | Numer sprawozdania | |
2 | Numer i tytuł projektu | |
3 | Imię (imiona) i nazwisko /nazwa beneficjenta | |
4 | Miejsce zamieszkania i adres /siedziba i adres beneficjenta | |
5 | Imię (imiona), nazwisko, miejsce zamieszkania i adres osoby uprawnionej do kontaktu | |
6 | Numer telefonu i faksu osoby uprawnionej do kontaktu | |
7 | Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu |
II.
PRZEBIEG REALIZACJI PROJEKTU I PLANU RZECZOWEGO
PRZEBIEG REALIZACJI PROJEKTU I PLANU RZECZOWEGO
2. Stan realizacji projektu
3. Opis najczęściej napotykanych problemów podczas realizacji projektu wraz z informacją o podjętych działaniach mających na celu ich usunięcie
1) problemy wynikające ze stosowanych rozwiązań w ramach systemu realizacji projektu
2) problemy wynikające z okoliczności zewnętrznych (niepowiązanych z rozwiązaniami zastosowanymi w ramach systemu realizacji projektu)
4. Realizacja planu rzeczowego projektu
1) informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji projektu
Wskaźniki | Jednostka miary wskaźnika | Wartość wskaźnika projektu | Osiągnięta wartość wskaźników w okresie sprawozdawczym | Osiągnięta wartość wskaźników od początku realizacji projektu | Stopień realizacji wskaźnika (iloraz kolumny 5 i kolumny 3 x 100%) | Wartość wskaźników planowana do osiągnięcia w następnym okresie sprawozdawczym |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Uwagi |
2) informacje dotyczące stopnia osiągnięcia zakładanych wartości wskaźników realizacji projektu w okresie sprawozdawczym
3) informacje dotyczące niemierzalnych wskaźników realizacji projektu
4) informacje dotyczące oddziaływania projektu
III.
POSTĘP W REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO PROJEKTU
POSTĘP W REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO PROJEKTU
1) wydatków kwalifikowalnych poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu, według źródeł pochodzenia środków, zawiera załącznik nr 1 do sprawozdania;
2) wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjenta i odpowiadającego im współfinansowania zawiera załącznik nr 2 do sprawozdania;
3) wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu, zawiera załącznik nr 3 do sprawozdania.
2. Informacja dotycząca funkcjonowania systemu pozyskiwania publicznych środków wspólnotowych na realizację projektu2)
IV.
PROGNOZA PRZEBIEGU REALIZACJI PROJEKTU W KOLEJNYM OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM3)
PROGNOZA PRZEBIEGU REALIZACJI PROJEKTU W KOLEJNYM OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM3)
2. Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjenta, i odpowiadającego im współfinansowania na realizację projektu w kolejnym okresie sprawozdawczym zawiera załącznik nr 4 do sprawozdania.
V.
PRZESTRZEGANIE POLITYK WSPÓLNOTY, PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZASAD PRZYZNAWANIA POMOCY PUBLICZNEJ PRZY REALIZACJI PROJEKTU
PRZESTRZEGANIE POLITYK WSPÓLNOTY, PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZASAD PRZYZNAWANIA POMOCY PUBLICZNEJ PRZY REALIZACJI PROJEKTU
Czy w trakcie realizacji projektu nastąpiło naruszenie polityki ochrony środowiska?
tak | nie | nie dotyczy |
W przypadku naruszenia polityki ochrony środowiska należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
2. Zgodność projektu z polityką równych szans
Czy w trakcie realizacji projektu nastąpiło naruszenie polityki równych szans?
tak | nie | nie dotyczy |
W przypadku naruszenia polityki równych szans należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
3. Zgodność realizowanego projektu z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych
Czy w trakcie realizacji projektu nastąpiło naruszenie zasad udzielania zamówień publicznych? | tak | nie |
W przypadku naruszenia zasad udzielania zamówień publicznych należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
4. Zgodność realizowanego projektu z zasadami przyznawania pomocy publicznej
Czy w trakcie realizacji projektu nastąpiło naruszenie zasad przyznawania pomocy publicznej? | tak | nie |
W przypadku naruszenia zasad przyznawania pomocy publicznej należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
5. Wnioski beneficjenta dotyczące funkcjonowania systemu monitorowania zgodności projektu z politykami Wspólnoty, przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz zasadami przyznawania pomocy publicznej
VI.
WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE PROMOCJI PROJEKTU
WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE PROMOCJI PROJEKTU
2. Opis działań, które zostaną podjęte w kolejnym okresie sprawozdawczym, w celu wypełnienia zobowiązań w zakresie promocji projektu3)
VII.
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWNOŚCI SYSTEMU REALIZACJI PROJEKTU
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWNOŚCI SYSTEMU REALIZACJI PROJEKTU
2. Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację projektu zawiera załącznik nr 5 do sprawozdania2).
3. Informacja o ewentualnych zmianach systemu realizacji projektu
VIII.
INFORMACJA O PRZEPROWADZONYCH KONTROLACH
INFORMACJA O PRZEPROWADZONYCH KONTROLACH
2. Wnioski beneficjenta dotyczące systemu kontroli
IX.
OŚWIADCZENIE BENEFICJENTA
OŚWIADCZENIE BENEFICJENTA
Data:
Podpis:
X.
ZAŁĄCZNIKI DO SPRAWOZDANIA
ZAŁĄCZNIKI DO SPRAWOZDANIA
2) zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania (załącznik nr 2 do sprawozdania);
3) zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu (załącznik nr 3 do sprawozdania);
4) zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania na realizację projektu w kolejnym okresie sprawozdawczym (załącznik nr 4 do sprawozdania)3);
5) opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację projektu (załącznik nr 5 do sprawozdania)2);
6) protokoły przeprowadzonych kontroli u beneficjenta.
Sprawozdanie sprawdzone przez:4) | |
Imię (imiona) i nazwisko | |
Stanowisko | |
Podpis | |
Data |
Data wpływu sprawozdania | |
Numer referencyjny sprawozdania (SIMIK) |
______
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Należy wypełnić w przypadku realizacji projektu w ramach Priorytetu 5.
3) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania końcowego.
4) Wypełnia pracownik instytucji otrzymującej sprawozdanie.
Załączniki do kwartalnego/rocznego/końcowego1) sprawozdania z realizacji projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006"
Załącznik Nr 1
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu, według źródeł pochodzenia środków
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu, według źródeł pochodzenia środków
Wydatki kwalifikowalne, w odniesieniu do których dokonano płatności w okresie sprawozdawczym | |||||||||
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne środki | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Środki z kolumny 2 pochodzące z pożyczek uzyskanych na prefinansowanie | ||||
Środki publiczne ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne środki publiczne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||
1=2+7+8 | 2=3+4+5+6 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
______
1) Niepotrzebne skreślić.
Załącznik Nr 2
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjenta i odpowiadającego im współfinansowania
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjenta i odpowiadającego im współfinansowania
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | |||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | ||||||||||||
Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) |
Załącznik Nr 3
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym na realizację projektu
Kategoria wydatku | Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczym | Wydatki poniesione od dnia rozpoczęcia realizacji projektu |
Całkowite wydatki kwalifikowalne | ||
Całkowite wydatki niekwalifikowalne | ||
Całkowity koszt projektu |
Załącznik Nr 4
Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania na realizację projektu w kolejnym okresie sprawozdawczym1)
Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania na realizację projektu w kolejnym okresie sprawozdawczym1)
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | |||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | ||||||||||||
Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+ 11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) |
______
1) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania końcowego.
Załącznik Nr 5
Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację projektu1)
Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację projektu1)
Poziom instytucji | Nazwa instytucji | Stan zatrudnienia planowany do osiągnięcia w obecnym okresie sprawozdawczym | Faktyczny stan zatrudnienia w obecnym okresie sprawozdawczym | Stan zatrudnienia planowany do osiągnięcia w kolejnym okresie sprawozdawczym |
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
SPRAWOZDANIE KWARTALNE/ROCZNE/KOŃCOWE1) Z REALIZACJI DZIAŁANIA W RAMACH SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBOŁÓWSTWO I PRZETWÓRSTWO RYB 2004-2006"
WZÓR
SPRAWOZDANIE KWARTALNE/ROCZNE/KOŃCOWE1) Z REALIZACJI DZIAŁANIA W RAMACH SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBOŁÓWSTWO I PRZETWÓRSTWO RYB 2004-2006"
Sprawozdanie kwartalne1) (kwartał/rok) | |
Sprawozdanie roczne1) (rok) | |
Sprawozdanie końcowe1) (rok) |
I.
INFORMACJE OGÓLNE
INFORMACJE OGÓLNE
1 | Numer sprawozdania | |
2 | Numer i nazwa działania | |
3 | Nazwa instytucji wdrażającej | |
4 | Siedziba i adres instytucji wdrażającej | |
5 | Imię (imiona) i nazwisko osoby odpowiedzialnej za realizację działania | |
6 | Imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktu | |
7 | Numer telefonu i faksu osoby uprawnionej do kontaktu | |
8 | Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu |
II.
PRZEBIEG RZECZOWY REALIZACJI DZIAŁANIA
PRZEBIEG RZECZOWY REALIZACJI DZIAŁANIA
2. Stan realizacji działania
Działanie | Stan realizacji projektów w ramach działania | |||||
Numer | Nazwa | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
Liczba zrealizowanych projektów* | Projekty w trakcie realizacji** | Liczba zarejestrowanych wniosków | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |||
liczba | wartość | |||||
Ogółem dla działania |
* Projekty, w przypadku których złożono wnioski o płatność końcową.
** Projekty zaakceptowane do realizacji na podstawie umowy, dla których nie złożono jeszcze wniosków o płatność końcową.
3. Stan realizacji projektów w ramach działania w układzie wojewódzkim
1 | Stan realizacji projektów | ||||
2 | 3 | 4 | 5 | ||
Województwo | Liczba zrealizowanych projektów* | Projekty w trakcie realizacji** | Liczba zarejestrowanych wniosków | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |
liczba | wartość | ||||
DOLNOŚLĄSKIE | |||||
KUJAWSKO-POMORSKIE | |||||
LUBELSKIE | |||||
LUBUSKIE | |||||
ŁÓDZKIE | |||||
MAŁOPOLSKIE | |||||
MAZOWIECKIE | |||||
OPOLSKIE | |||||
PODKARPACKIE | |||||
PODLASKIE | |||||
POMORSKIE | |||||
ŚLĄSKIE | |||||
ŚWIĘTOKRZYSKIE | |||||
WARMIŃSKO-MAZURSKIE | |||||
WIELKOPOLSKIE | |||||
ZACHODNIOPOMORSKIE | |||||
Ogółem dla Programu | |||||
Uwagi |
* Projekty, w przypadku których złożono wnioski o płatność końcową.
** Projekty zaakceptowane do realizacji na podstawie umowy, dla których nie złożono jeszcze wniosków o płatność końcową.
4. Opis najczęściej napotykanych problemów podczas realizacji działania wraz z informacją o podjętych działaniach mających na celu ich usunięcie
1) problemy wynikające ze stosowanych rozwiązań w ramach systemu zarządzania i realizacji działania
2) problemy wynikające z okoliczności zewnętrznych (niepowiązanych z rozwiązaniami zastosowanymi w ramach systemu zarządzania i realizacji działania)
5. Wskaźniki monitorujące
1) informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji działania
Wskaźniki | Jednostka miary wskaźnika | Wartość wskaźników określona w Uzupełnieniu Programu dla działania | Osiągnięta wartość wskaźników w okresie sprawozdawczym | Osiągnięta wartość wskaźników od początku realizacji działania | Stopień realizacji wskaźnika (iloraz kolumny 5 i kolumny 3 x 100%) | Wartość wskaźników planowana do osiągnięcia w następnym okresie sprawozdawczym |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Uwagi |
2) informacje dotyczące stopnia osiągnięcia zakładanych wartości wskaźników realizacji działania w okresie sprawozdawczym
3) informacje dotyczące niemierzalnych wskaźników realizacji działania
4) informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji działania w układzie wojewódzkim zawiera załącznik nr 1 do sprawozdania2)
5) informacje dotyczące oddziaływania działania
III.
POSTĘP FINANSOWY DZIAŁANIA WEDŁUG ŹRÓDEŁ POCHODZENIA ŚRODKÓW
POSTĘP FINANSOWY DZIAŁANIA WEDŁUG ŹRÓDEŁ POCHODZENIA ŚRODKÓW
1) wydatków kwalifikowalnych dla działania według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy zawiera załącznik nr 2 do sprawozdania;
2) wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania zawiera załącznik nr 3 do sprawozdania;
3) wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim, zawiera załącznik nr 4 do sprawozdania2);
4) wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji działania, zawiera załącznik nr 5 do sprawozdania.
IV.
OCENA POZIOMU WYKORZYSTANIA PUBLICZNYCH ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
OCENA POZIOMU WYKORZYSTANIA PUBLICZNYCH ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Numer i nazwa działania | |
2. Informacja dotycząca funkcjonowania systemu pozyskiwania publicznych środków wspólnotowych na realizację działania
V.
PROGNOZA PRZEBIEGU REALIZACJI DZIAŁANIA W KOLEJNYM OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM3)
PROGNOZA PRZEBIEGU REALIZACJI DZIAŁANIA W KOLEJNYM OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM3)
Działanie | Prognoza realizacji projektów w ramach działania w kolejnym okresie sprawozdawczym | ||||
numer | nazwa | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Liczba projektów planowanych do zrealizowania* | Projekty w trakcie realizacji** | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |||
liczba | wartość | ||||
Ogółem dla działania |
* Projekty, na które planuje się złożenie wniosku o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
** Projekty, które w kolejnym okresie sprawozdawczym planuje się zaakceptować do realizacji na podstawie umowy, lub projekty, na które nie planuje się złożenia wniosków o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
2. Opis przebiegu realizacji działania w układzie wojewódzkim
1 | Prognoza realizacji projektów w ramach działania w kolejnym okresie sprawozdawczym | |||
2 | 3 | 4 | ||
Województwo | Projekty planowane do realizacji* | Projekty w trakcie realizacji** | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |
liczba | wartość | |||
DOLNOŚLĄSKIE | ||||
KUJAWSKO-POMORSKIE | ||||
LUBELSKIE | ||||
LUBUSKIE | ||||
ŁÓDZKIE | ||||
MAŁOPOLSKIE | ||||
MAZOWIECKIE | ||||
OPOLSKIE | ||||
PODKARPACKIE | ||||
PODLASKIE | ||||
POMORSKIE | ||||
ŚLĄSKIE | ||||
ŚWIĘTOKRZYSKIE | ||||
WARMIŃSKO-MAZURSKIE | ||||
WIELKOPOLSKIE | ||||
ZACHODNIOPOMORSKIE | ||||
Ogółem dla działania | ||||
Uwagi |
* Projekty, na które planuje się złożenie wniosków o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
** Projekty, które w kolejnym okresie sprawozdawczym planuje się zaakceptować do realizacji na podstawie umowy, lub projekty, na które nie planuje się złożenia wniosków o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
3. Inne informacje dotyczące przebiegu realizacji działania
4. Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji działania w kolejnym okresie sprawozdawczym zawiera załącznik nr 6 do sprawozdania.
VI.
PRZESTRZEGANIE POLITYK WSPÓLNOTY, PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZASAD PRZYZNAWANIA POMOCY PUBLICZNEJ PRZY REALIZACJI DZIAŁANIA
PRZESTRZEGANIE POLITYK WSPÓLNOTY, PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZASAD PRZYZNAWANIA POMOCY PUBLICZNEJ PRZY REALIZACJI DZIAŁANIA
Czy w trakcie realizacji działania nastąpiło naruszenie polityki ochrony środowiska?
tak | nie | nie dotyczy |
W przypadku naruszenia zasad polityki ochrony środowiska należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
2. Zgodność działania z polityką równych szans
Czy w trakcie realizacji działania nastąpiło naruszenie polityki równych szans?
tak | nie | nie dotyczy |
W przypadku naruszenia zasady równych szans należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
3. Zgodność realizowanego działania z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych
Czy w trakcie realizacji działania nastąpiło naruszenie zasad udzielania zamówień publicznych? | tak | nie |
W przypadku naruszenia zasad udzielania zamówień publicznych należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
4. Zgodność realizowanego działania z zasadami przyznawania pomocy publicznej
Czy w trakcie realizacji działania nastąpiło naruszenie zasad przyznawania pomocy publicznej? | tak | nie |
W przypadku naruszenia zasad przyznawania pomocy publicznej należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
5. Wnioski instytucji wdrażającej dotyczące funkcjonowania systemu monitorowania zgodności działania z politykami Wspólnoty, przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz zasadami przyznawania pomocy publicznej
VII.
WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE INFORMACJI I PROMOCJI DZIAŁANIA
WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE INFORMACJI I PROMOCJI DZIAŁANIA
2. Opis ewentualnych nieprawidłowości w wypełnianiu zobowiązań w zakresie informacji i promocji działania oraz działań podjętych w celu ich usunięcia
3. Opis działań, które zostaną podjęte w kolejnym okresie sprawozdawczym, w celu wypełnienia zobowiązań w zakresie informacji i promocji działania3)
VIII.
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWNOŚCI SYSTEMU REALIZACJI DZIAŁANIA
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWNOŚCI SYSTEMU REALIZACJI DZIAŁANIA
2. Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację działania zawiera załącznik nr 7 do sprawozdania
3. Informacja o ewentualnych zmianach systemu realizacji działania
4. Rekomendacje instytucji wdrażającej dotyczące dalszej realizacji działania
IX.
INFORMACJA O PRZEPROWADZONYCH KONTROLACH
INFORMACJA O PRZEPROWADZONYCH KONTROLACH
2. Informacja o przeprowadzonych przez instytucję wdrażającą, lub upoważnioną przez nią jednostkę, kontrolach postępu realizacji działania, w tym o wynikach kontroli oraz realizowanych lub planowanych działaniach pokontrolnych
3. Wnioski instytucji wdrażającej dotyczące systemu kontroli
X.
OŚWIADCZENIE
OŚWIADCZENIE
Data:
Podpis:
Imię (imiona) i nazwisko osoby, która złożyła oświadczenie4) | |
Stanowisko osoby, która złożyła oświadczenie | |
Numer telefonu i faksu osoby, która złożyła oświadczenie | |
Adres poczty elektronicznej osoby, która złożyła oświadczenie |
XI.
ZAŁĄCZNIKI DO SPRAWOZDANIA
ZAŁĄCZNIKI DO SPRAWOZDANIA
2) zestawienie wydatków kwalifikowalnych dla działania według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy (załącznik nr 2 do sprawozdania);
3) zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania (załącznik nr 3 do sprawozdania);
4) zestawienie wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim (załącznik nr 4 do sprawozdania)2);
5) zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji działania (załącznik nr 5 do sprawozdania);
6) zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji działania w kolejnym okresie sprawozdawczym (załącznik nr 6 do sprawozdania)3);
7) opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację działania (załącznik nr 7 do sprawozdania);
8) protokoły z przeprowadzonych kontroli systemu realizacji działania.
Sprawozdanie sprawdzone przez :5) | |
Imię (imiona) i nazwisko | |
Stanowisko | |
Podpis | |
Data |
Data wpływu sprawozdania | |
Numer referencyjny sprawozdania (SIMIK) |
______
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
3) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania końcowego.
4) Należy wypełnić, jeżeli osoba składająca oświadczenie nie jest osobą odpowiedzialną za realizację działania.
5) Wypełnia pracownik instytucji otrzymującej sprawozdanie.
Załączniki do kwartalnego/rocznego/końcowego1) sprawozdania z realizacji działania w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006"
Załącznik Nr 1
Informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji działania w układzie wojewódzkim2), 3)
Informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji działania w układzie wojewódzkim2), 3)
Województwo i wskaźniki | Jednostka miary wskaźnika | Wartość wskaźników określona w Uzupełnieniu Programu dla działania | Osiągnięta wartość wskaźników w okresie sprawozdawczym | Osiągnięta wartość wskaźników od początku realizacji działania | Stopień realizacji wskaźnika (iloraz kolumny 5 i kolumny 3 x 100%) | Wartość wskaźników planowana do osiągnięcia w następnym okresie sprawozdawczym |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
DOLNOŚLĄSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
KUJAWSKO-POMORSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
LUBELSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
LUBUSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
ŁÓDZKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
MAŁOPOLSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
MAZOWIECKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
OPOLSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
PODKARPACKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
PODLASKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
POMORSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
ŚLĄSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
ŚWIĘTOKRZYSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
WARMIŃSKO-MAZURSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
WIELKOPOLSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
ZACHODNIOPOMORSKIE | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
3) Należy wypełnić w przypadku wskaźników monitorujących, które mogą być określone w układzie wojewódzkim.
Załącznik Nr 2
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych dla działania według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych dla działania według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy
Wydatki kwalifikowalne, w odniesieniu do których dokonano płatności w okresie sprawozdawczym | ||||||||||
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne środki | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Środki z kolumny 2 pochodzące z pożyczek uzyskanych na prefinansowanie | |||||
Ogółem | Środki publiczne ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne środki publiczne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||
1=2+7+8 | 2=3+4+5+6 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Załącznik Nr 3
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | |||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | ||||||||||||
Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+ 11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) |
Załącznik Nr 4
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim1)
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim1)
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | ||||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | |||||||||||||
Województwo | Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+ 11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) | |
dolnośląskie | |||||||||||||||||
kujawsko-pomorskie | |||||||||||||||||
lubelskie | |||||||||||||||||
lubuskie | |||||||||||||||||
łódzkie | |||||||||||||||||
małopolskie | |||||||||||||||||
mazowieckie | |||||||||||||||||
opolskie | |||||||||||||||||
podkarpackie | |||||||||||||||||
podlaskie | |||||||||||||||||
pomorskie | |||||||||||||||||
śląskie | |||||||||||||||||
świętokrzyskie | |||||||||||||||||
warmińsko-mazurskie | |||||||||||||||||
wielkopolskie | |||||||||||||||||
zachodniopomorskie |
1) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
* Wartości wykazane w kolumnie 16 należy uwzględnić w kwotach ujętych w kolumnach 8-15.
Załącznik Nr 5
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji działania
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji działania
Kategoria wydatku | Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczym | Wydatki poniesione od dnia rozpoczęcia realizacji działania |
Całkowite wydatki kwalifikowalne | ||
Całkowite wydatki niekwalifikowalne | ||
Całkowity koszt działania |
Załącznik Nr 6
Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji działania w kolejnym okresie sprawozdawczym1)
Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji działania w kolejnym okresie sprawozdawczym1)
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | |||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | ||||||||||||
Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+ 11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) |
______
1) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania końcowego.
Załącznik Nr 7
Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację działania
Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w realizację działania
Poziom instytucji | Nazwa instytucji | Stan zatrudnienia planowany do osiągnięcia w obecnym okresie sprawozdawczym | Faktyczny stan zatrudnienia w obecnym okresie sprawozdawczym | Stan zatrudnienia planowany do osiągnięcia w kolejnym okresie sprawozdawczym |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
SPRAWOZDANIE KWARTALNE/ROCZNE/KOŃCOWE1) Z REALIZACJI SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBOŁÓWSTWO I PRZETWÓRSTWO RYB 2004-2006"
WZÓR
SPRAWOZDANIE KWARTALNE/ROCZNE/KOŃCOWE1) Z REALIZACJI SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO "RYBOŁÓWSTWO I PRZETWÓRSTWO RYB 2004-2006"
Sprawozdanie kwartalne1) (kwartał/rok) | |
Sprawozdanie roczne1) (rok) | |
Sprawozdanie końcowe1) (rok) |
I.
INFORMACJE OGÓLNE
INFORMACJE OGÓLNE
1 | Numer sprawozdania | |
2 | Numer i nazwa programu | |
3 | Nazwa instytucji zarządzającej | |
4 | Siedziba i adres instytucji zarządzającej | |
5 | Imię (imiona) i nazwisko osoby odpowiedzialnej za realizację Programu | |
6 | Imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktu | |
7 | Numer telefonu i faksu osoby uprawnionej do kontaktu | |
8 | Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu |
II.
PRZEBIEG RZECZOWY REALIZACJI PROGRAMU
PRZEBIEG RZECZOWY REALIZACJI PROGRAMU
2. Stan realizacji priorytetów i działań
Priorytet i działanie | Stan realizacji projektów w ramach priorytetów i działań | |||||
Numer | Nazwa | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
Liczba zrealizowanych projektów* | Projekty w trakcie realizacji** | Liczba zarejestrowanych wniosków | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |||
liczba | wartość | |||||
Priorytet 1 | ||||||
Działanie 1.1 | ||||||
Działanie 1.2 | ||||||
Działanie 1.3 | ||||||
Priorytet 2 | ||||||
Działanie 2.1 | ||||||
Działanie 2.2 | ||||||
Działanie 2.3 | ||||||
Priorytet 3 | ||||||
Działanie 3.1 | ||||||
Działanie 3.2 | ||||||
Działanie 3.3 | ||||||
Działanie 3.4 | ||||||
Działanie 3.5 | ||||||
Priorytet 2 | ||||||
Działanie 4.1 | ||||||
Działanie 4.2 | ||||||
Działanie 4.3 | ||||||
Działanie 4.4 | ||||||
Działanie 4.5 | ||||||
Działanie 4.6 | ||||||
Priorytet 5 | ||||||
Ogółem dla Programu |
* Projekty, w przypadku których złożono wnioski o płatność końcową.
** Projekty zaakceptowane do realizacji na podstawie umowy, dla których nie złożono jeszcze wniosków o płatność końcową.
3. Stan realizacji projektów w ramach Programu, w układzie wojewódzkim
1 | Stan realizacji projektów | ||||
2 | 3 | 4 | 5 | ||
Województwo | Liczba zrealizowanych projektów * | Projekty w trakcie realizacji** | Liczba zarejestrowanych wniosków | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |
liczba | wartość | ||||
DOLNOŚLĄSKIE | |||||
KUJAWSKO-POMORSKIE | |||||
LUBELSKIE | |||||
LUBUSKIE | |||||
ŁÓDZKIE | |||||
MAŁOPOLSKIE | |||||
MAZOWIECKIE | |||||
OPOLSKIE | |||||
PODKARPACKIE | |||||
PODLASKIE | |||||
POMORSKIE | |||||
ŚLĄSKIE | |||||
ŚWIĘTOKRZYSKIE | |||||
WARMIŃSKO-MAZURSKIE | |||||
WIELKOPOLSKIE | |||||
ZACHODNIOPOMORSKIE | |||||
Ogółem dla Programu | |||||
Uwagi |
* Projekty, w przypadku których złożono wnioski o płatność końcową.
** Projekty zaakceptowane do realizacji na podstawie umowy, dla których nie złożono jeszcze wniosków o płatność końcową.
4. Opis najczęściej napotykanych problemów podczas realizacji Programu wraz z informacją o podjętych działaniach mających na celu ich usunięcie
1) problemy wynikające ze stosowanych rozwiązań w ramach systemu zarządzania i realizacji Programu
2) problemy wynikające z okoliczności zewnętrznych (niepowiązanych z rozwiązaniami zastosowanymi w ramach systemu zarządzania i realizacji Programu)
5. Wskaźniki monitorujące
1) informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji Programu
Wskaźniki | Jednostka miary wskaźnika | Wartość wskaźników określona w Programie (dla Programu i priorytetów) oraz w Uzupełnieniu Programu (dla działań) | Osiągnięta wartość wskaźników w okresie sprawozdawczym | Osiągnięta wartość wskaźników od początku realizacji Programu | Stopień realizacji wskaźnika (iloraz kolumny 5 i kolumny 3 x 100 %) | Wartość wskaźników planowana do osiągnięcia w następnym okresie sprawozdawczym |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Sektorowy Program Operacyjny "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006" | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Priorytet 1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 1.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 1.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 1.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Priorytet 2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 2.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 2.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 2.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Priorytet 3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 3.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 3.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 3.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 3.4 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 3.5 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Priorytet 4 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 4.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 4.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 4.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 4.4 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 4.5 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Działanie 4.6 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Priorytet 5 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu* | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania* | ||||||
Uwagi |
* Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
2) informacje dotyczące stopnia osiągnięcia zakładanych wartości wskaźników realizacji Programu w okresie sprawozdawczym
3) informacje dotyczące niemierzalnych wskaźników realizacji Programu2)
4) informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji Programu w układzie wojewódzkim zawiera załącznik nr 1 do sprawozdania2)
5) informacje dotyczące oddziaływania Programu2)
III.
POSTĘP FINANSOWY PROGRAMU WEDŁUG ŹRÓDEŁ POCHODZENIA ŚRODKÓW
POSTĘP FINANSOWY PROGRAMU WEDŁUG ŹRÓDEŁ POCHODZENIA ŚRODKÓW
1) wydatków kwalifikowalnych dla Programu według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy zawiera załącznik nr 2 do sprawozdania;
2) wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania zawiera załącznik nr 3 do sprawozdania;
3) wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim, zawiera załącznik nr 4 do sprawozdania2);
4) wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji Programu, zawiera załącznik nr 5 do sprawozdania.
IV.
OCENA POZIOMU WYKORZYSTANIA PUBLICZNYCH ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
OCENA POZIOMU WYKORZYSTANIA PUBLICZNYCH ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Priorytet 1 | |
Priorytet 2 | |
Priorytet 3 | |
Priorytet 4 | |
Priorytet 5 |
2. Informacja dotycząca funkcjonowania systemu pozyskiwania publicznych środków wspólnotowych na realizację Programu
V.
PROGNOZA PRZEBIEGU REALIZACJI PROGRAMU W KOLEJNYM OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM3)
PROGNOZA PRZEBIEGU REALIZACJI PROGRAMU W KOLEJNYM OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM3)
Priorytet i działanie | Prognoza realizacji projektów w ramach priorytetów i działań w kolejnym okresie sprawozdawczym | ||||
Numer | Nazwa | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Liczba projektów planowanych do zrealizowania* | Projekty w trakcie realizacji** | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych ramach działania | |||
liczba | wartość | ||||
Priorytet 1 | |||||
Działanie 1.1 | |||||
Działanie 1.2 | |||||
Priorytet 2 | |||||
Działanie 2.1 | |||||
Działanie 2.2 | |||||
Działanie 2.3 | |||||
Priorytet 3 | |||||
Działanie 3.1 | |||||
Działanie 3.2 | |||||
Działanie 3.3 | |||||
Działanie 3.4 | |||||
Działanie 3.5 | |||||
Priorytet 4 | |||||
Działanie 4.1 | |||||
Działanie 4.2 | |||||
Działanie 4.3 | |||||
Działanie 4.4 | |||||
Działanie 4.5 | |||||
Działanie 4.6 | |||||
Priorytet 5 | |||||
Ogółem dla Programu |
* Projekty, na które planuje się złożenie wniosku o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
** Projekty, które w kolejnym okresie sprawozdawczym planuje się zaakceptować do realizacji na podstawie umowy, lub projekty, na które nie planuje się złożenia wniosków o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
2. Opis przebiegu realizacji projektów w ramach Programu w układzie wojewódzkim
1 | Prognoza realizacji projektów w kolejnym okresie sprawozdawczym | |||
2 | 3 | 4 | ||
Województwo | Liczba projektów planowanych do realizacji * | Projekty w trakcie realizacji** | Kategoria interwencji dla projektów realizowanych w ramach działania | |
liczba | wartość | |||
DOLNOŚLĄSKIE | ||||
KUJAWSKO-POMORSKIE | ||||
LUBELSKIE | ||||
LUBUSKIE | ||||
ŁÓDZKIE | ||||
MAŁOPOLSKIE | ||||
MAZOWIECKIE | ||||
OPOLSKIE | ||||
PODKARPACKIE | ||||
PODLASKIE | ||||
POMORSKIE | ||||
ŚLĄSKIE | ||||
ŚWIĘTOKRZYSKIE | ||||
WARMIŃSKO-MAZURSKIE | ||||
WIELKOPOLSKIE | ||||
ZACHODNIOPOMORSKIE | ||||
Ogółem dla Programu | ||||
Uwagi |
* Projekty, na które planuje się złożenie wniosków o płatność końcową w kolejnym okresie sprawozdawczym.
** Projekty, które w kolejnym okresie sprawozdawczym planuje się zaakceptować do realizacji na podstawie umowy, lub projekty, na które nie planuje się złożenia wniosków o płatność końcową w następnym okresie sprawozdawczym.
3. Inne informacje dotyczące przebiegu realizacji Programu
4. Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji Programu w kolejnym okresie sprawozdawczym zawiera załącznik nr 6 do sprawozdania.
VI.
PRZESTRZEGANIE POLITYK WSPÓLNOTY, PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZASAD PRZYZNAWANIA POMOCY PUBLICZNEJ PRZY REALIZACJI PROGRAMU
PRZESTRZEGANIE POLITYK WSPÓLNOTY, PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZASAD PRZYZNAWANIA POMOCY PUBLICZNEJ PRZY REALIZACJI PROGRAMU
Czy w trakcie realizacji Programu nastąpiło naruszenie polityki ochrony środowiska?
tak | nie | nie dotyczy |
W przypadku naruszenia zasad polityki ochrony środowiska należy wskazać, w którym działaniu nastąpiły naruszenia, oraz opisać, na czym polegały nieprawidłowości i działania podjęte w celu ich usunięcia
2. Zgodność Programu z polityką równych szans
Czy w trakcie realizacji Programu nastąpiło naruszenie polityki równych szans?
tak | nie | nie dotyczy |
W przypadku naruszenia zasady równych szans należy wskazać, w którym działaniu nastąpiły naruszenia, oraz opisać, na czym polegały nieprawidłowości i działania podjęte w celu ich usunięcia
3. Zgodność Programu z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych
Czy w trakcie realizacji Programu nastąpiło naruszenie zasad udzielania zamówień publicznych? | tak | nie |
W przypadku naruszenia zasad udzielania zamówień publicznych należy wskazać, w którym działaniu nastąpiły naruszenia, oraz opisać, na czym polegały nieprawidłowości i działania podjęte w celu ich usunięcia
4. Zgodność Programu z zasadami przyznawania pomocy publicznej
Czy w trakcie realizacji Programu nastąpiło naruszenie zasad przyznawania pomocy publicznej? | tak | nie |
W przypadku naruszenia zasad przyznawania pomocy publicznej należy wskazać, w którym działaniu nastąpiły naruszenia, oraz opisać, na czym polegały nieprawidłowości i działania podjęte w celu ich usunięcia
5. Wnioski instytucji zarządzającej dotyczące funkcjonowania systemu monitorowania zgodności Programu z politykami Wspólnoty, przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz zasadami przyznawania pomocy publicznej
VII.
WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE INFORMACJI I PROMOCJI PROGRAMU
WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE INFORMACJI I PROMOCJI PROGRAMU
2. Wypełnienie zobowiązań w zakresie informacji i promocji Programu na wszystkich poziomach jego realizacji
Czy instytucje zaangażowane w zarządzanie i realizację Programu wywiązują się z zobowiązań w zakresie informacji i promocji?
tak | nie |
Jeżeli nie, należy opisać, na czym polegały nieprawidłowości oraz działania podjęte w celu ich usunięcia
3. Opis działań, które zostaną podjęte w kolejnym okresie sprawozdawczym, w celu wypełnienia zobowiązań w zakresie informacji i promocji Programu3)
VIII.
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWNOŚCI SYSTEMU REALIZACJI PROGRAMU
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWNOŚCI SYSTEMU REALIZACJI PROGRAMU
2. Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w zarządzanie i realizację Programu zawiera załącznik nr 7 do sprawozdania.
3. Informacja o ewentualnych zmianach systemu realizacji Programu
4. Rekomendacje instytucji zarządzającej dotyczące dalszej realizacji Programu
IX.
INFORMACJA O PRZEPROWADZONYCH KONTROLACH ORAZ STWIERDZONYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH
INFORMACJA O PRZEPROWADZONYCH KONTROLACH ORAZ STWIERDZONYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH
2. Informacja o przeprowadzonych przez instytucję zarządzającą, lub upoważnioną przez nią jednostkę, kontrolach systemu zarządzania i realizacji Programu, w tym o wynikach kontroli oraz realizowanych lub planowanych działaniach pokontrolnych
3. Informacja dotycząca raportów o nieprawidłowościach w Programie
Czy w okresie sprawozdawczym przygotowano raport(y) o nieprawidłowościach w Programie?
tak | nie |
Jeżeli tak, należy wskazać datę przekazania raportów do właściwej jednostki w Ministerstwie Finansów
4. Wnioski instytucji zarządzającej dotyczące systemu kontroli
X.
OŚWIADCZENIE
OŚWIADCZENIE
Data:
Podpis:
Imię (imiona) i nazwisko osoby, która złożyła oświadczenie4) | |
Stanowisko osoby, która złożyła oświadczenie | |
Numer telefonu i faksu osoby, która złożyła oświadczenie | |
Adres poczty elektronicznej osoby, która złożyła oświadczenie |
XI.
ZAŁĄCZNIKI DO SPRAWOZDANIA
ZAŁĄCZNIKI DO SPRAWOZDANIA
2) zestawienie wydatków kwalifikowalnych dla Programu według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy (załącznik nr 2 do sprawozdania);
3) zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania (załącznik nr 3 do sprawozdania);
4) zestawienie wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim (załącznik nr 4 do sprawozdania)2);
5) zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji Programu (załącznik nr 5 do sprawozdania);
6) zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji Programu w kolejnym okresie sprawozdawczym (załącznik nr 6 do sprawozdania)3);
7) opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w zarządzanie i realizację Programu (załącznik nr 7 do sprawozdania);
8) protokoły przeprowadzonych kontroli systemu zarządzania i realizacji Programu.
Sprawozdanie sprawdzone przez:5) | Data wpływu sprawozdania | |||
Imię (imiona) i nazwisko | Numer referencyjny sprawozdania (SIMIK) | |||
Stanowisko | ||||
Podpis | ||||
Data |
______
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
3) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania końcowego.
4) Należy wypełnić, jeżeli osoba składająca oświadczenie nie jest osobą odpowiedzialną za realizację Programu.
5) Wypełnia pracownik instytucji otrzymującej sprawozdanie.
Załączniki do kwartalnego/rocznego/końcowego1) sprawozdania z realizacji Sektorowego Programu Operacyjnego "Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006"
Załącznik Nr 1
Informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji Programu w układzie wojewódzkim2),3),4)
Informacje dotyczące wskaźników monitorujących realizacji Programu w układzie wojewódzkim2),3),4)
Województwo i wskaźniki | Jednostka miary wskaźnika | Wartość wskaźników określona w Programie (dla priorytetów) oraz w Uzupełnieniu Programu (dla działań) | Osiągnięta wartość wskaźników w okresie sprawozdawczym | Osiągnięta wartość wskaźników od początku realizacji Programu | Stopień realizacji wskaźnika (iloraz kolumny 5 i kolumny 3 x 100 %) | Wartość wskaźników planowana do osiągnięcia w następnym okresie sprawozdawczym |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Województwo | ||||||
Priorytet 1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 1.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 1.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 1.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Priorytet 2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 2.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 2.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 2.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Priorytet 3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 3.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 3.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 3.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 3.4 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 3.5 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Priorytet 4 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 4.1 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 4.2 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 4.3 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 4.4 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 4.5 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Działanie 4.6 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Priorytet 5 | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika produktu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika rezultatu | ||||||
Numer i nazwa wskaźnika oddziaływania | ||||||
Uwagi |
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
3) Należy wypełnić oddzielnie dla każdego województwa.
4) Należy wypełnić w przypadku wskaźników monitorujących, które mogą być określone w układzie wojewódzkim.
Załącznik Nr 2
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych dla Programu według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych dla Programu według źródeł pochodzenia środków za okres sprawozdawczy
Priorytet i działanie | Wydatki kwalifikowalne, w odniesieniu do których dokonano płatności w okresie sprawozdawczym | |||||||||
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne środki | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Środki z kolumny 2 pochodzące z pożyczek uzyskanych na prefinansowanie | |||||
Środki publiczne ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne środki publiczne (fundusze celowe, środki specjalne) | ||||||
1=2+7+8 | 2=3+4+5+6 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Priorytet 1 | ||||||||||
Działanie 1.1 | ||||||||||
Działanie 1.2 | ||||||||||
Działanie 1.3 | ||||||||||
Priorytet 2 | ||||||||||
Działanie 2.1 | ||||||||||
Działanie 2.2 | ||||||||||
Działanie 2.3 | ||||||||||
Priorytet 3 | ||||||||||
Działanie 3.1 | ||||||||||
Działanie 3.2 | ||||||||||
Działanie 3.3 | ||||||||||
Działanie 3.4 | ||||||||||
Działanie 3.5 | ||||||||||
Priorytet 4 | ||||||||||
Działanie 4.1 | ||||||||||
Działanie 4.2 | ||||||||||
Działanie 4.3 | ||||||||||
Działanie 4.4 | ||||||||||
Działanie 4.5 | ||||||||||
Działanie 4.6 | ||||||||||
Priorytet 5 |
Załącznik Nr 3
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych w okresie sprawozdawczym na rzecz beneficjentów i odpowiadającego im współfinansowania
Priorytet i działanie | Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | |||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | |||||||||||||
Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | ||||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) | |
Priorytet 1 | |||||||||||||||||
Działanie 1.1 | |||||||||||||||||
Działanie 1.2 | |||||||||||||||||
Działanie 1.3 | |||||||||||||||||
Priorytet 2 | |||||||||||||||||
Działanie 2.1 | |||||||||||||||||
Działanie 2.2 | |||||||||||||||||
Działanie 2.3 | |||||||||||||||||
Priorytet 3 | |||||||||||||||||
Działanie 3.1 | |||||||||||||||||
Działanie 3.2 | |||||||||||||||||
Działanie 3.3 | |||||||||||||||||
Działanie 3.4 | |||||||||||||||||
Działanie 3.5 | |||||||||||||||||
Priorytet 4 | |||||||||||||||||
Działanie 4.1 | |||||||||||||||||
Działanie 4.2 | |||||||||||||||||
Działanie 4.3 | |||||||||||||||||
Działanie 4.4 | |||||||||||||||||
Działanie 4.5 | |||||||||||||||||
Działanie 4.6 | |||||||||||||||||
Priorytet 5 |
Załącznik Nr 4
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim1)
Zestawienie wartości płatności zrealizowanych na rzecz beneficjentów w okresie sprawozdawczym i odpowiadającego im współfinansowania, w układzie wojewódzkim1)
Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | ||||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | |||||||||||||
Województwo | Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | |||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) | |
dolnośląskie | |||||||||||||||||
kujawsko-pomorskie | |||||||||||||||||
lubelskie | |||||||||||||||||
lubuskie | |||||||||||||||||
łódzkie | |||||||||||||||||
małopolskie | |||||||||||||||||
mazowieckie | |||||||||||||||||
opolskie | |||||||||||||||||
podkarpackie | |||||||||||||||||
podlaskie | |||||||||||||||||
pomorskie | |||||||||||||||||
śląskie | |||||||||||||||||
świętokrzyskie | |||||||||||||||||
warmińsko-mazurskie | |||||||||||||||||
wielkopolskie | |||||||||||||||||
zachodniopomorskie |
1) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania kwartalnego.
* Wartości wykazane w kolumnie 16 należy uwzględnić w kwotach ujętych w kolumnach 8-15.
Załącznik Nr 5
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji Programu
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, poniesionych w okresie sprawozdawczym w ramach realizacji Programu
Kategoria wydatku | Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczym | Wydatki poniesione od dnia rozpoczęcia realizacji Programu | |
Wydatki kwalifikowalne | |||
Priorytet 1 | |||
Działanie 1.1 | |||
Działanie 1.2 | |||
Działanie 1.3 | |||
Priorytet 2 | |||
Działanie 2.1 | |||
Działanie 2.2 | |||
Działanie 2.3 | |||
Priorytet 3 | |||
Działanie 3.1 | |||
Działanie 3.2 | |||
Działanie 3.3 | |||
Działanie 3.4 | |||
Działanie 3.5 | |||
Priorytet 4 | |||
Działanie 4.1 | |||
Działanie 4.2 | |||
Działanie 4.3 | |||
Działanie 4.4 | |||
Działanie 4.5 | |||
Działanie 4.6 | |||
Priorytet 5 | |||
Całkowite wydatki kwalifikowalne | |||
Wydatki niekwalifikowalne | |||
Priorytet 1 | |||
Działanie 1.1 | |||
Działanie 1.2 | |||
Działanie 1.3 | |||
Priorytet 2 | |||
Działanie 2.1 | |||
Działanie 2.2 | |||
Działanie 2.3 | |||
Priorytet 3 | |||
Działanie 3.1 | |||
Działanie 3.2 | |||
Działanie 3.3 | |||
Działanie 3.4 | |||
Działanie 3.5 | |||
Priorytet 4 | |||
Działanie 4.1 | |||
Działanie 4.2 | |||
Działanie 4.3 | |||
Działanie 4.4 | |||
Działanie 4.5 | |||
Działanie 4.6 | |||
Priorytet 5 | |||
Całkowite wydatki niekwalifikowalne | |||
Całkowity koszt Programu |
Załącznik Nr 6
Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji Programu w kolejnym okresie sprawozdawczym1)
Zestawienie prognozowanych wartości płatności, jakie zrealizowane będą na rzecz beneficjentów, i odpowiadającego im współfinansowania w ramach realizacji Programu w kolejnym okresie sprawozdawczym1)
Priorytet i działanie | Ogółem | Środki publiczne | Środki prywatne | Inne | Środki pochodzące z pożyczek Europejskiego Banku Inwestycyjnego* | Udział współfinansowania z publicznych środków wspólnotowych (w %) | |||||||||||
Ogółem | Publiczne środki wspólnotowe | Publiczne środki krajowe | Ogółem | Środki prywatne wliczane do współfinansowania krajowego | |||||||||||||
Ogółem | EFRR | EFS | EFOiGR | IFWR | Ogółem | Budżet państwa | Budżety województw | Budżety gmin lub powiatów | Inne (fundusze celowe, środki specjalne) | ||||||||
1=2+13+15 | 2=3+8 | 3=4+5+6+7 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8=9+10+11+12 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 = 3/(3+8+14) | |
Priorytet 1 | |||||||||||||||||
Działanie 1.1 | |||||||||||||||||
Działanie 1.2 | |||||||||||||||||
Działanie 1.3 | |||||||||||||||||
Priorytet 2 | |||||||||||||||||
Działanie 2.1 | |||||||||||||||||
Działanie 2.2 | |||||||||||||||||
Działanie 2.3 | |||||||||||||||||
Priorytet 3 | |||||||||||||||||
Działanie 3.1 | |||||||||||||||||
Działanie 3.2 | |||||||||||||||||
Działanie 3.3 | |||||||||||||||||
Działanie 3.4 | |||||||||||||||||
Działanie 3.5 | |||||||||||||||||
Priorytet 4 | |||||||||||||||||
Działanie 4.1 | |||||||||||||||||
Działanie 4.2 | |||||||||||||||||
Działanie 4.3 | |||||||||||||||||
Działanie 4.4 | |||||||||||||||||
Działanie 4.5 | |||||||||||||||||
Działanie 4.6 | |||||||||||||||||
Priorytet 5 |
* Wartości wykazane w kolumnie 16 należy uwzględnić w kwotach ujętych w kolumnach 8-15.
1) Nie wypełnia się w przypadku sprawozdania końcowego.
Załącznik Nr 7
Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w zarządzanie i realizację Programu
Opis przygotowania kadr instytucji zaangażowanych w zarządzanie i realizację Programu
Poziom instytucji | Nazwa instytucji | Stan zatrudnienia planowany do osiągnięcia w obecnym okresie sprawozdawczym | Faktyczny stan zatrudnienia w obecnym okresie sprawozdawczym | Stan zatrudnienia planowany do osiągnięcia w kolejnym okresie sprawozdawczym | Uwagi instytucji zarządzającej |
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »