§ 2. - Wzory legitymacji służbowej inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.1441

Akt obowiązujący
Wersja od: 10 sierpnia 2021 r.
§  2. 
1. 
Inspektor, na okres zatrudnienia w Inspekcji Transportu Drogowego, otrzymuje legitymację służbową, zwaną dalej "legitymacją".
2. 
Legitymację wydaje Główny Inspektor Transportu Drogowego, zwany dalej "Głównym Inspektorem".
3. 
Legitymację wydaje się inspektorowi za pośrednictwem właściwego dla miejsca zatrudnienia wojewódzkiego inspektora transportu drogowego lub kierującego komórką organizacyjną Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego właściwą do spraw nadzoru inspekcyjnego.
4. 
Wręczenie legitymacji następuje za pokwitowaniem odbioru.
5. 
Legitymacja jest ważna przez okres czterech lat, tj. od dnia 1 lipca roku wydania do dnia 30 czerwca roku upływu ważności, z zastrzeżeniem że legitymacje wydane po dniu 1 lipca roku wydania są ważne przez okres odpowiednio krótszy.
6. 
Wzór legitymacji jest określony w załączniku do rozporządzenia.