Wzory informacji przekazywanych przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) i wojewodę, tryb zwrotu części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego oraz wzór wniosku o ten zwrot.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.453 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 9 marca 2023 r.
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI 1
z dnia 8 lipca 2014 r.
w sprawie wzorów informacji przekazywanych przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) i wojewodę, trybu zwrotu części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego oraz wzoru wniosku o ten zwrot
Na podstawie art. 3 ust. 12 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U. poz. 301) zarządza się, co następuje:
1 Minister Administracji i Cyfryzacji kieruje działem administracji rządowej - administracja publiczna, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).
2 Rozporządzenie zostało ogłoszone w dniu 10 lipca 2014 r.
3 Rozporządzenie w zakresie trybu zwrotu części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2010 r. w sprawie trybu zwrotu części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego (Dz. U. poz. 106), które na podstawie art. 9 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim w 2014 r. ma zastosowanie do zwrotu części wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego w 2013 r.