§ 4. - Wzory informacji przekazywanych przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) i wojewodę, tryb zwrotu części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego oraz wzór wniosku o ten zwrot.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.453 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 9 marca 2023 r.
§  4. 
1. 
Zwrot części wydatków następuje na wniosek wójta (burmistrza, prezydenta miasta) przesłany w postaci elektronicznej.
2. 
Wójt (burmistrz, prezydent miasta) przesyła wniosek właściwemu wojewodzie w terminie do dnia 31 maja roku następującego po roku, w którym dokonano wydatków.
3. 
We wniosku wójt (burmistrz, prezydent miasta) wykazuje wykonane wydatki według stanu na dzień 31 grudnia roku, za który jest przesyłany wniosek.
4. 
Właściwy wojewoda sprawdza prawidłowość wniosku pod względem rachunkowym oraz formalnym.
5. 
W przypadku stwierdzenia we wniosku braków lub błędów właściwy wojewoda wzywa wójta (burmistrza, prezydenta miasta) do ich usunięcia w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania. Wezwanie jest przesyłane w postaci papierowej lub elektronicznej. W przypadku nieusunięcia braków lub błędów w tym terminie wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.
6. 
Zwrot wydatków następuje na rachunek budżetu gminy w terminie do dnia 31 sierpnia roku następującego po roku, w którym dokonano wydatków.
7. 
Wzór wniosku, o którym mowa w § 1 pkt 4, jest określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia.