Wzór umowy o dofinansowanie projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w zakresie działania "Scalanie gruntów".
Dz.U.2005.201.1670
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
z dnia 22 września 2005 r.
w sprawie wzoru umowy o dofinansowanie projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w zakresie działania "Scalanie gruntów"
ZAŁĄCZNIK
UMOWA Nr ... O DOFINANSOWANIE PROJEKTU |
zawarta w dniu ................ 200... r. w ...................
między
Samorządem Województwa .......................................,
zwanym dalej "Instytucją Wdrażającą",
reprezentowanym przez Zarząd Województwa,
w osobach:
1) ...........................................................;
2) ............................................................
a
Starostwem Powiatowym ........................................,
z siedzibą w ..................................................
NIP ......................
REGON ...................,
zwanym dalej "Beneficjentem",
reprezentowanym przez:
...............................................................
...............................................................
§ 1
Użyte w umowie określenia oznaczają:
§ 2
Umowa określa prawa i obowiązki stron związane z realizacją projektu w ramach Programu i Uzupełnienia Programu w zakresie:
§ 3
1. Beneficjentowi przyznaje się, na podstawie złożonego wniosku
o dofinansowanie realizacji projektu o znaku: ..............
i na warunkach określonych w umowie, pomoc w wysokości
........................... zł (słownie złotych ............
....................................), jednak nie więcej niż
80 % poniesionych kosztów kwalifikowalnych projektu.
2. Pomoc będzie przekazana jednorazowo, w wysokości określonej
w ust. 1/w .............. transzach:1)
1) pierwsza transza - w wysokości ....................... zł
(słownie złotych ................................. jednak
nie więcej niż 80 % poniesionych kosztów kwalifikowalnych
projektu dla danego etapu;
2) druga transza - w wysokości ................. zł (słownie
złotych .........................), jednak nie więcej niż
80 % poniesionych kosztów kwalifikowalnych projektu dla
danego etapu;
3) ................................2).
3. Wypłaty pomocy, o której mowa w ust. 1, dokonuje Agencja.3)
§ 4
1. Beneficjent zobowiązuje się do realizacji projektu: .......
...........................................................
..........................................................,
którego celem jest: .......................................
...........................................................
...........................................................
2. Projekt zostanie zrealizowany w:
...........................................................
(województwo, powiat, gmina, obręb ewidencyjny)
3. Beneficjent może rozpocząć realizację projektu z dniem
podpisania umowy - w części finansowanej z Sekcji Orientacji
Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej.
4. Beneficjent zrealizuje projekt w jednym etapie/...
etapach1).
5. Realizacja projektu lub jego etapu obejmuje:
1) wykonanie zakresu rzeczowego, zgodnie z zestawieniem
rzeczowo-finansowym projektu, stanowiącym załącznik nr 1
do umowy;
2) udokumentowanie wykonania robót, dostaw i usług oraz
uzyskanie wymaganych odrębnymi przepisami i
postanowieniami umowy: opinii, zaświadczeń, pozwoleń,
uzgodnień lub innych decyzji;
3) poniesienie kosztów kwalifikowalnych projektu.
§ 5
1. Beneficjent zobowiązuje się do wypełnienia zobowiązań określonych w Programie i Uzupełnieniu Programu, a w szczególności do:
1) nieprzeznaczania pomocy na działania inwestycyjne, które nie zostały wykazane w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
2) umożliwienia dokonywania kontroli dokumentów związanych z realizacją projektu lub kontroli w miejscu realizacji projektu (wizytacji terenowej) przez upoważnionych przedstawicieli Instytucji Wdrażającej, Agencji, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministra Finansów, Komisji Europejskiej, urzędów kontroli skarbowej oraz innych organów kontroli krajowej i Unii Europejskiej - w trakcie realizacji projektu oraz przez okres 5 lat od dnia dokonania przez Agencję płatności końcowej4);
3) przechowywania całości dokumentacji związanej z realizacją projektu przez okres 5 lat od dnia dokonania przez Agencję płatności końcowej4);
4) złożenia do Instytucji Wdrażającej, wraz z wnioskiem o płatność końcową4), sprawozdania z realizacji projektu;
5) zamieszczania w miejscu realizacji projektu tablicy udostępnionej przez Instytucję Wdrażającą, informującej o finansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami rozporządzenia Komisji nr 1159/2000/WE z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie prowadzenia przez Państwa Członkowskie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących pomocy udzielanej z funduszy strukturalnych (Dz.Urz. WE L 130 z 31.05.2000)5).
2. Beneficjent zobowiązuje się złożyć do Instytucji Wdrażającej wypełniony formularz ankiety monitorującej, przekazany przez Instytucję Wdrażającą wraz z projektem umowy - w terminie do dnia 31 stycznia drugiego roku kalendarzowego liczonego od roku, w którym otrzymał płatność końcową4).
3. W przypadku zmiany formularza ankiety monitorującej Instytucja Wdrażająca przekazuje Beneficjentowi aktualny wzór tego formularza.
4. Na warunkach określonych w Uzupełnieniu Programu Instytucja Wdrażająca może udzielić zgody na odstąpienie od spełnienia zobowiązania, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, na pisemny wniosek Beneficjenta.
§ 6
Beneficjent zobowiązuje się do:
1) stosowania procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), w zakresie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym;
2) przekazywania Instytucji Wdrażającej informacji o postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, które zostały wszczęte;
3) niezwłocznego przekazywania do Instytucji Wdrażającej ogłoszeń o postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w celu zamieszczenia ich na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej;
4) przekazywania Instytucji Wdrażającej, przed zawarciem umowy z wykonawcą, informacji o wyniku wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonych w ramach projektu;
5) przedłożenia, na żądanie Instytucji Wdrażającej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia przed ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu dokonania jej oceny;
6) udostępniania, na żądanie Instytucji Wdrażającej lub Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, opisów i dowodów stosowania procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych, a także zasad postępowania członków komisji przetargowej i zasad odpowiedzialności za ich naruszenie;
7) przedłożenia, na żądanie Instytucji Wdrażającej, projektów umów zawieranych z wykonawcą w celu ich zatwierdzenia pod względem zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
§ 7
1. Beneficjent zobowiązuje się do złożenia w Instytucji Wdrażającej - osobiście przez osoby go reprezentujące lub osobiście przez jego pełnomocnika - na formularzu, którego wzór jest określony w przepisach w sprawie trybu, terminów i zakresu sprawozdawczości dotyczącej realizacji Narodowego Planu Rozwoju, trybu kontroli realizacji Narodowego Planu Rozwoju oraz trybu rozliczeń, wniosku o płatność wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku nr 2 do umowy - po zakończeniu realizacji całości projektu, w terminie od dnia 15 do dnia 25 ..... 200... r./wniosków o płatność wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku nr 2 do umowy, w następujących terminach:1)
1) po zakończeniu realizacji pierwszego etapu projektu - w terminie od dnia 15 do dnia 25 ..... 200... r.;
2) .........6);
3) po zakończeniu realizacji całości projektu - w terminie od dnia 15 do dnia 25 ..... 200... r.
2. Oryginały faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej oraz oznaczone datą wyciągi bankowe lub przelewy bankowe dokumentujące operacje na rachunku, z którego dokonano płatności, lub inne dowody zapłaty składane wraz z wnioskiem o płatność, oznacza się adnotacją "Przedstawiono do refundacji w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006"" i po wykonaniu ich kopii zwraca Beneficjentowi.
§ 8
1. Instytucja Wdrażająca rozpatruje wniosek o płatność w terminie 2 miesięcy od dnia otrzymania wniosku. Termin ten ulega przedłużeniu w przypadku konieczności uzupełnienia lub poprawienia wniosku o płatność.
2. W przypadku konieczności uzupełnienia lub poprawienia wniosku o płatność Instytucja Wdrażająca wzywa Beneficjenta do uzupełnienia lub poprawienia wniosku w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania, jednocześnie informując o tym Beneficjenta telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Przy rozpatrywaniu wniosku o płatność Instytucja Wdrażająca uwzględni uzupełnienia i poprawki dokonane po wyznaczonym terminie, jeżeli nastąpiło to z przyczyn niezależnych od Beneficjenta, a Beneficjent poinformował niezwłocznie Instytucję Wdrażającą o zaistnieniu takich przyczyn.
3. W celu potwierdzenia lub uzupełnienia informacji mających istotny wpływ na ocenę wniosku o płatność w przypadku, o którym mowa w ust. 2, Instytucja Wdrażająca może zwrócić się do Beneficjenta o złożenie dodatkowych wyjaśnień.
4. Płatności dokonuje Agencja w terminie 3 miesięcy, licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu złożenia przez Beneficjenta poprawnie wypełnionego wniosku o płatność wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzającymi realizację projektu lub niezwłocznie po otrzymaniu przez Agencję środków finansowych na jej wypłacenie.
5. W przypadku złożenia wniosku o płatność w terminie wcześniejszym niż określony w § 7 ust. 1 Agencja dokona płatności na rzecz Beneficjenta nie później, niż gdyby wniosek został złożony w pierwszym dniu terminu określonego w § 7 ust. 1.
6. Instytucja Wdrażająca może uwzględnić wniosek o płatność złożony po terminie, o którym mowa w § 7 ust. 1, jednak wówczas Agencja nie będzie zobowiązana do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 4.
7. Agencja przekazuje środki finansowe w ramach pomocy na rachunek bankowy wskazany przez Beneficjenta w zaświadczeniu wydanym przez bank, stanowiącym załącznik do wniosku o płatność/pierwszego wniosku o płatność1). W przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Beneficjent jest zobowiązany niezwłocznie przedłożyć Instytucji Wdrażającej nowe zaświadczenie.
8. W przypadku gdy projekt objęty był prefinansowaniem pomoc w kwocie ......... zł zostanie przekazana zgodnie z warunkami określonymi w umowie pożyczki na prefinansowanie.
§ 9
Beneficjent oświadcza, że:
1) nie podlega wykluczeniu od otrzymania pomocy w ramach umowy stosownie do art. 30d ust. 5 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, z późn. zm.);
2) nie będzie korzystał z innych środków publicznych przyznanych w związku z realizacją projektu określonego w umowie.
§ 10
1. Przy obliczaniu kwoty pomocy poszczególne koszty kwalifikowalne projektu będą uwzględniane w wysokości faktycznie poniesionych kosztów, jednak nie wyższej niż wykazana w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. W przypadku gdy poniesione koszty kwalifikowalne projektu w ramach danego etapu, wykazane dla danej pozycji w zestawieniu rzeczowo-finansowym z realizacji projektu, o którym mowa w załączniku nr 2 do umowy w pkt 4, będą wyższe o nie więcej niż 10 % w stosunku do wykazanych w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, przy obliczaniu kwoty pomocy koszty te będą uwzględniane w wysokości faktycznie poniesionej.
3. W przypadku gdy poniesione koszty kwalifikowalne projektu w ramach danego etapu, wykazane dla danej pozycji w zestawieniu rzeczowo-finansowym z realizacji projektu, o którym mowa w załączniku nr 2 do umowy w pkt 4, będą wyższe o więcej niż 10 % w stosunku do wykazanych w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, przy obliczaniu kwoty pomocy uwzględniane będą koszty w wysokości faktycznie poniesionej, jeżeli Instytucja Wdrażająca na podstawie pisemnych wyjaśnień Beneficjenta uzna przyczyny tych zmian.
4. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 i 3, kwota pomocy nie może być jednak wyższa niż określona w § 3 ust. 1.
§ 11
1. Umowa ulega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nierozpoczęcia realizacji projektu do końca terminu do złożenia wniosku o płatność/pierwszego wniosku o płatność1), o którym mowa w § 7 ust. 1, lub odstąpienia od realizacji projektu.
2. W przypadku nieprzestrzegania przez Beneficjenta przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Instytucja Wdrażająca odstąpi od umowy przez złożenie Beneficjentowi, w formie pisemnej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy - w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia nieprzestrzegania przez Beneficjenta przepisów tej ustawy.
3. Instytucja Wdrażająca odmawia zatwierdzenia wypłaty całości lub części pomocy w przypadku stwierdzenia, na etapie rozpatrywania wniosku o płatność, niezgodności realizacji projektu z Programem lub Uzupełnieniem Programu, lub umową, a w szczególności wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) rozpoczęcia realizacji projektu przed dniem zawarcia umowy - w części finansowanej z Sekcji Orientacji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej;
2) dokonania zmian co do zakresu zadań zrealizowanych w ramach projektu lub jego etapu, określonych w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem § 13;
3) niewłaściwego lub niepełnego udokumentowania poniesionych wydatków na realizację projektu lub jego etapu;
4) niewłaściwego lub niepełnego udokumentowania zakresu lub prawidłowości wykonania zrealizowanych zadań;
5) wykorzystania środków, o których mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych:
a) niezgodnie z przeznaczeniem,
b) bez zachowania procedur, o których mowa w art. 30 pkt 2 tej ustawy,
c) pobrania ich w sposób nienależny albo w nadmiernej wysokości;
6) złożenia podrobionych, przerobionych, stwierdzających nieprawdę lub nierzetelnych dokumentów mających wpływ na przyznanie lub wypłatę pomocy;
7) niespełnienia co najmniej jednego z zobowiązań, o których mowa w § 5 ust. 1 oraz § 6 pkt 2-7;
8) niezgodności ze stanem faktycznym co najmniej jednego z oświadczeń, o których mowa w § 9;
9) nieosiągnięcia celu realizacji projektu.
4. Instytucja Wdrażająca informuje niezwłocznie Beneficjenta, w formie pisemnej, o odmowie zatwierdzenia wypłaty całości albo części pomocy.
§ 12
1. Beneficjent zobowiązuje się do zwrotu wypłaconej pomocy wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, liczonymi od dnia wypłacenia przez Agencję pomocy na rzecz Beneficjenta, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 11 ust. 2 i ust. 3 pkt 1 i 5-9 lub zrealizowania projektu w niepełnym zakresie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Agencji wezwania do zapłaty - na rachunek Agencji podany w tym wezwaniu.
2. Beneficjent zachowuje prawo do części pomocy, pomimo wystąpienia okoliczności wymienionych w § 11 ust. 3 pkt 1 lub 7, lub zrealizowania projektu w niepełnym zakresie, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
1) został osiągnięty i zachowany cel projektu;
2) na podstawie przedłożonej dokumentacji można stwierdzić, że część projektu została zrealizowana zgodnie z umową.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Beneficjent zobowiązuje się do zwrotu otrzymanej pomocy w części, której dotyczyły stwierdzone nieprawidłowości, wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, liczonymi od dnia wypłacenia przez Agencję pomocy na rzecz Beneficjenta, w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Agencji wezwania do zapłaty - na rachunek Agencji podany w tym wezwaniu.
§ 13
1. Umowa może zostać zmieniona na wniosek każdej ze stron, z tym że zmiana ta nie może powodować zwiększenia kwoty pomocy określonej w § 3 ust. 1 oraz zmiany celu projektu.
2. Nie wymaga się zmiany umowy w przypadku zmian w wysokości kosztów kwalifikowalnych projektu, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 1 i 3.
3. Zmiana umowy, z zastrzeżeniem § 10, jest wymagana w przypadku:
1) zmian w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, związanych ze:7)
a) zmniejszeniem zakresu lub wysokości kosztów kwalifikowalnych projektu w ramach jednego z etapów i zwiększeniem zakresu lub wysokości kosztów kwalifikowalnych projektu w ramach etapu późniejszego - wniosek w tej sprawie Beneficjent składa najpóźniej w dniu złożenia wniosku o płatność w ramach etapu, którego zakres lub koszt kwalifikowalny został zmniejszony,
b) zwiększeniem zakresu lub wysokości kosztów kwalifikowalnych projektu w ramach jednego z etapów i zmniejszeniem zakresu lub wysokości kosztów kwalifikowalnych projektu w ramach etapu późniejszego - wniosek w tej sprawie Beneficjent składa najpóźniej na 40 dni przed upływem terminu do złożenia wniosku o płatność w ramach etapu, którego zakres lub koszt kwalifikowalny ma zostać zwiększony; w przypadku niedotrzymania tego terminu wypłata pomocy zostanie dokonana do wysokości przewidzianej w umowie dla poszczególnych transz;
2) zmian zakresu rzeczowego projektu w zestawieniu rzeczowo-finansowym projektu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
3) zmniejszenia wysokości kosztów kwalifikowalnych projektu w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Wniosek o dokonanie zmian dotyczących terminów do złożenia wniosków o płatność Beneficjent zgłasza najpóźniej na 40 dni przed upływem terminu określonego w § 7 ust. 1.
6. W przypadku niewykonania co najmniej jednego z zobowiązań, o których mowa w § 5 ust. 1 i 2 oraz § 6 pkt 2-7, na skutek zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej, określonych w załączniku nr 9 do Uzupełnienia Programu, Beneficjent zostaje całkowicie lub częściowo zwolniony przez Instytucję Wdrażającą z wykonania tego zobowiązania lub za zgodą Instytucji Wdrażającej może ulec zmianie termin jego wykonania.
7. Zwolnienie lub zmiana terminu wykonania zobowiązań, o których mowa w ust. 6, następuje na pisemny wniosek Beneficjenta złożony do Instytucji Wdrażającej w terminie 30 dni roboczych od dnia zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej lub od dnia, w którym powstała możliwość złożenia takiego wniosku.
§ 14
1. Zabezpieczeniem należytego wykonania przez Beneficjenta zobowiązań określonych w umowie jest weksel niezupełny (in blanco) wraz z deklaracją wekslową sporządzoną na formularzu przekazanym przez Instytucję Wdrażającą wraz z projektem umowy.
2. Weksel wraz z deklaracją wekslową, o których mowa w ust. 1, są składane przez Beneficjenta w Instytucji Wdrażającej w dniu zawarcia umowy i podpisywane w obecności upoważnionego pracownika Instytucji Wdrażającej.
3. W przypadku wypełnienia przez Beneficjenta zobowiązań określonych w umowie, Instytucja Wdrażająca zwraca Beneficjentowi weksel, o którym mowa w ust. 1, po upływie 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej4) przez Agencję.
4. Instytucja Wdrażająca zwraca niezwłocznie Beneficjentowi weksel, o którym mowa w ust. 1, w przypadku:
1) rozwiązania umowy przed dokonaniem wypłaty pomocy;
2) odstąpienia od umowy przed dokonaniem wypłaty pomocy;
3) odmowy zatwierdzenia wypłaty całości pomocy;
4) zwrotu przez Beneficjenta całości otrzymanej pomocy wraz z odsetkami.
§ 15
1. Beneficjent zobowiązuje się do odbierania od osób fizycznych, którym w ramach obowiązków pracowniczych bądź na mocy umowy powierzy realizację zadań związanych w sposób bezpośredni lub pośredni z wydatkowaniem publicznych środków wspólnotowych, oświadczeń o wyrażeniu zgody na zbieranie i przetwarzanie informacji dotyczących ich danych osobowych dla celów związanych z realizacją umowy przez Instytucję Wdrażającą, Agencję, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych Ministerstwa Finansów oraz inne upoważnione przez nie podmioty. Oryginały złożonych oświadczeń będą przechowywane u Beneficjenta i przekazywane Instytucji Wdrażającej, Agencji, Ministerstwu Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Biuru Międzynarodowych Relacji Skarbowych Ministerstwa Finansów - na ich żądanie.
2. Beneficjent zobowiązuje się do prowadzenia bieżącej ewidencji osób fizycznych, o których mowa w ust. 1.
§ 16
1. Strony umowy będą porozumiewać się pisemnie we wszelkich sprawach dotyczących pomocy w ramach umowy. Korespondencja związana z realizacją umowy przekazywana będzie przez:
1) Beneficjenta na adres: .........;
2) Instytucję Wdrażającą na adres: ......... .
2. Strony zobowiązują się do powoływania numeru umowy w prowadzonej przez nie korespondencji.
3. Beneficjent jest zobowiązany do niezwłocznego przesyłania do Instytucji Wdrażającej pisemnej informacji o zmianie swoich danych zawartych w umowie. Zmiana ta nie wymaga zmiany umowy.
4. W przypadku gdy Beneficjent nie powiadomił Instytucji Wdrażającej o zmianie swoich danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Instytucję Wdrażającą zgodnie z posiadanymi przez nią danymi strony uznają za doręczoną.
§ 17
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają w szczególności zastosowanie przepisy:
§ 18
Umowa została sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, z których po jednym otrzymują Beneficjent i Agencja, a dwa otrzymuje Instytucja Wdrażająca.
INSTYTUCJA WDRAŻAJĄCA BENEFICJENT
....................... .....................
....................... .....................
_________
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Wpisać kolejne transze, jeżeli dotyczy.
3) Nie dotyczy prefinansowania.
4) Jest to ostatnia płatność w ramach projektu.
5) Dotyczy projektów, których całkowity koszt realizacji wynosi równowartość w złotych co najmniej 3 mln euro, liczoną według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym rozpoczęto przyjmowanie wniosków o dofinansowanie realizacji projektu w zakresie działania "Scalanie gruntów".
6) Wpisać kolejne etapy, jeżeli dotyczy.
7) Dotyczy projektów, dla których pomoc będzie przekazywana w transzach.
Załącznik Nr 1
Zestawienie rzeczowo-finansowe projektu
Zestawienie rzeczowo-finansowe projektu
Lp. | Wyszczególnienie zakresu rzeczowego | Mierniki rzeczowe | Koszty kwalifikowalne projektu (w zł) | |||||
jednostka miary | ilość, liczba | ogółem | w tym: | |||||
I etap | II etap | III etap | .... etap | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
I | Koszty inwestycyjne (Ki): | |||||||
1 | ||||||||
2 | ||||||||
3 | ||||||||
4 | ||||||||
5 | ||||||||
6 | ||||||||
7 | ||||||||
8 | ||||||||
9 | ||||||||
10 | ||||||||
11 | ||||||||
12 | ||||||||
13 | ||||||||
14 | ||||||||
15 | ||||||||
...* | ||||||||
...* | ||||||||
Suma kosztów inwestycyjnych (Ki) | ||||||||
II | Koszty ogólne (Ko) | |||||||
Suma kosztów ogólnych (Ko) | ||||||||
III | Suma kosztów kwalifikowalnych projektu (Ki + Ko) |
Załącznik Nr 2
DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO WNIOSKU O PŁATNOŚĆ
DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO WNIOSKU O PŁATNOŚĆ
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »