§ 2. - Wzór legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.79.718

Akt utracił moc
Wersja od: 16 kwietnia 2012 r.
§  2. 
1. 
Inspektor transportu drogowego, na okres zatrudnienia w Inspekcji Transportu Drogowego, otrzymuje legitymację służbową, zwaną dalej "legitymacją".
2. 
Legitymacja jest dokumentem potwierdzającym uprawnienia inspektora transportu drogowego do wykonywania zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
3. 
Legitymację wydaje Główny Inspektor Transportu Drogowego, zwany dalej "Głównym Inspektorem".
4.  1
 Legitymacja jest ważna przez okres dwóch lat od dnia 1 lipca roku wydania do dnia 30 czerwca roku upływu ważności, z zastrzeżeniem, że legitymacje wydane po dniu 1 lipca roku wydania są ważne przez okres odpowiednio krótszy.
5. 
Wzór legitymacji określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
1 § 2 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2010 r. (Dz.U.11.17.80) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 maja 2011 r.