§ 2. - [Metryka sprawy w przypadku dokumentacji prowadzonej w systemie teleinformatycznym] - Wzór i sposób prowadzenia metryki sprawy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2012.250
Akt obowiązujący Wersja od: 7 marca 2012 r.
§ 2. [Metryka sprawy w przypadku dokumentacji prowadzonej w systemie teleinformatycznym]
1.
Jeżeli dokumentacja odzwierciedlająca przebieg załatwiania spraw powstaje w systemie teleinformatycznym przeznaczonym do elektronicznego zarządzania dokumentacją, umożliwiającym wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych, to metrykę sprawy stanowi widok chronologicznego zestawienia czynności w sprawie, zawierający:1)
oznaczenie sprawy (data wszczęcia lub znak sprawy);2)
tytuł sprawy (zwięzłe określenie przedmiotu sprawy);3)
datę dokonanej czynności;4)
określenie osoby podejmującej daną czynność (nazwisko, imię, stanowisko);5)
określenie podejmowanej czynności;6)
wskazanie identyfikatora dokumentu w aktach sprawy, do którego odnosi się dana czynność.2.
Jeżeli dokumentacja odzwierciedlająca przebieg załatwiania spraw powstaje w systemie teleinformatycznym przeznaczonym do realizacji określonych wyspecjalizowanych elektronicznych usług publicznych i system ten zapewnia możliwość wyszukania i prezentacji danych, o których mowa w ust. 1, to za metrykę sprawy uważa się te dane.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »