§ 2. - [Metryka sprawy w przypadku dokumentacji prowadzonej w systemie teleinformatycznym] - Wzór i sposób prowadzenia metryki sprawy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.250

Akt obowiązujący
Wersja od: 7 marca 2012 r.
§  2.  [Metryka sprawy w przypadku dokumentacji prowadzonej w systemie teleinformatycznym]
1. 
Jeżeli dokumentacja odzwierciedlająca przebieg załatwiania spraw powstaje w systemie teleinformatycznym przeznaczonym do elektronicznego zarządzania dokumentacją, umożliwiającym wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych, to metrykę sprawy stanowi widok chronologicznego zestawienia czynności w sprawie, zawierający:
1)
oznaczenie sprawy (data wszczęcia lub znak sprawy);
2)
tytuł sprawy (zwięzłe określenie przedmiotu sprawy);
3)
datę dokonanej czynności;
4)
określenie osoby podejmującej daną czynność (nazwisko, imię, stanowisko);
5)
określenie podejmowanej czynności;
6)
wskazanie identyfikatora dokumentu w aktach sprawy, do którego odnosi się dana czynność.
2. 
Jeżeli dokumentacja odzwierciedlająca przebieg załatwiania spraw powstaje w systemie teleinformatycznym przeznaczonym do realizacji określonych wyspecjalizowanych elektronicznych usług publicznych i system ten zapewnia możliwość wyszukania i prezentacji danych, o których mowa w ust. 1, to za metrykę sprawy uważa się te dane.