§ 7. - Wysokość opłat za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych oraz sposób ich wyliczania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.1370

Akt utracił moc
Wersja od: 7 grudnia 2012 r.
§  7.
1.
Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu, który nie zawiera reklam, wynosi 20% opłaty wyliczonej w sposób określony w § 1-5.
2.
Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu, w którym reklamy zajmują nie więcej niż:
1)
3 minuty w ciągu godziny, wynosi 50% opłaty wyliczonej w sposób określony w § 1-5;
2)
6 minut w ciągu godziny, wynosi 75% opłaty wyliczonej w sposób określony w § 1-5.
3.
Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli rozpowszechniany program zawiera audycje sponsorowane.
4.
Przepisów ust. 1 i 2 nie stosuje się, jeżeli rozpowszechniany program zawiera bloki programowe poświęcone wyłącznie telesprzedaży.