§ 7. - Wysokość opłat za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych oraz sposób ich wyliczania.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2012.1370
Akt utracił moc
Wersja od: 7 grudnia 2012 r.
§ 7.
1.
Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu, który nie zawiera reklam, wynosi 20% opłaty wyliczonej w sposób określony w § 1-5.
2.
Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu, w którym reklamy zajmują nie więcej niż:
1)
3 minuty w ciągu godziny, wynosi 50% opłaty wyliczonej w sposób określony w § 1-5;
2)
6 minut w ciągu godziny, wynosi 75% opłaty wyliczonej w sposób określony w § 1-5.
3.
Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli rozpowszechniany program zawiera audycje sponsorowane.
4.
Przepisów ust. 1 i 2 nie stosuje się, jeżeli rozpowszechniany program zawiera bloki programowe poświęcone wyłącznie telesprzedaży.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .