§ 10. - Wymogi, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia, oraz szczegółowe warunki i sposoby ich działania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.113.986

Akt utracił moc
Wersja od: 20 lipca 2002 r.
§  10. 
1. 
Przebieg czynności, o których mowa w § 7-9, członkowie służby porządkowej dokumentują notatką służbową.
2. 
Notatka, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać: dane personalne osoby, w stosunku do której zostały podjęte czynności, wskazanie rodzaju dokumentu, na podstawie którego określono tożsamość osoby, oraz jego numeru i serii, określenie czasu, miejsca i rodzaju tych czynności, przyczyn i skutków ich podjęcia, a także imiona i nazwiska członków służby porządkowej, którzy dokonali tych czynności.
3. 
Notatka podlega przekazaniu kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, który jest obowiązany udostępnić ją na żądanie Policji.