§ 9. - Wymogi, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1739 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 30 sierpnia 2023 r.
§  9. 
1. 
Przebieg czynności, o których mowa w § 7 ust. 6 i 7 oraz w § 8 ust. 4, członkowie służby porządkowej dokumentują notatką.
2. 
Notatka, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1)
imię i nazwisko członka służby porządkowej oraz jego numer identyfikacyjny;
2)
dane osoby, w stosunku do której zostały podjęte czynności:
a)
imię i nazwisko,
b)
serię i numer dokumentu tożsamości,
c)
datę urodzenia;
3)
określenie czasu i miejsca podjęcia czynności;
4)
określenie celu, przyczyn oraz skutków podjętych czynności;
5)
podpisy członków służby porządkowej, którzy dokonali tych czynności.
2a. 
Jeżeli uzyskanie danych, o których mowa w ust. 2 pkt 2, było niemożliwe, w notatce podaje się przyczyny ich nieumieszczenia.
3. 
Notatkę przekazuje się kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, który jest obowiązany udostępnić ją na żądanie Policji.