Wymagania techniczne i eksploatacyjne w stosunku do lotnisk użytku wyłącznego oraz sposób i tryb przeprowadzania kontroli sprawdzającej.
Dz.U.2013.741
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1)
z dnia 21 czerwca 2013 r.
w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych w stosunku do lotnisk użytku wyłącznego oraz sposobu i trybu przeprowadzania kontroli sprawdzającej
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Wymagania w stosunku do lotnisk dla samolotów
Wymagania w stosunku do lotnisk dla samolotów
Wymagania w stosunku do lotnisk dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej
Wymagania w stosunku do lotnisk dla samolotów z drogą startową bez nawierzchni sztucznej
- w zależności od tego, która z tych długości jest większa.
- przechwytujące wodę z terenów położonych wyżej.
Wymagania w stosunku do lotnisk dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej
Wymagania w stosunku do lotnisk dla samolotów z drogą startową o nawierzchni sztucznej
Wymagania w stosunku do lotnisk dla śmigłowców
Wymagania w stosunku do lotnisk dla śmigłowców
Sposób i tryb przeprowadzania kontroli sprawdzającej
Sposób i tryb przeprowadzania kontroli sprawdzającej
Przepisy przejściowe i końcowe
Przepisy przejściowe i końcowe
1) Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej kieruje działem administracji rządowej - transport, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz. U. Nr 248, poz. 1494 oraz z 2012 r. poz. 1396).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2012 r. poz. 951 i 1544 oraz z 2013 r. poz. 134 i 628.
3) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji lotnisk i rejestru lotnisk cywilnych (Dz. U. Nr 122, poz. 1273, z 2005 r. Nr 197, poz. 1633 oraz z 2010 r. Nr 169, poz. 1140), które na podstawie art. 18 ustawy z dnia 30 czerwca 2011 r. o zmianie ustawy - Prawo lotnicze oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 170, poz. 1015) utraciło moc z dniem 19 marca 2013 r.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 4
SPOSOB WYZNACZANIA ROZPORZĄDZALNYCH DŁUGOŚCI STARTU DROGI STARTOWEJ
SPOSOB WYZNACZANIA ROZPORZĄDZALNYCH DŁUGOŚCI STARTU DROGI STARTOWEJ
TORA - Rozporządzalna długość rozbiegu
TODA - Rozporządzalna długość startu
ASDA - Rozporządzalna długość przerwanego startu
LDA - Rozporządzalna długość lądowania
SWY - Zabezpieczenie przerwanego startu
CWY - Zabezpieczenie wydłużonego startu
ZAŁĄCZNIK Nr 5
DŁUGOŚCI DEKLAROWANE W STOSUNKU DO LOTNISK DLA ŚMIGŁOWCÓW
DŁUGOŚCI DEKLAROWANE W STOSUNKU DO LOTNISK DLA ŚMIGŁOWCÓW
TLOF - Strefa przyziemienia i utraty siły nośnej
FATO - Strefa końcowego podejścia i startu
TODAH - Rozporządzalna długość startu dla śmigłowca
RTODAH - Rozporządzalna długość startu przerwanego dla śmigłowca
LDAH - Rozporządzalna długość lądowania dla śmigłowca
SWYH - Zabezpieczenie przerwanego startu dla śmigłowca
CWYH - Zabezpieczenie wydłużonego startu dla śmigłowca
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »