§ 5. - Wymagania kwalifikacyjne, zasady i tryb stwierdzania kwalifikacji oraz dokonywania ocen kwalifikacyjnych, uprawniających do zajmowania określonych stanowisk w instytucjach i placówkach upowszechniania kultury.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1985.56.291

Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 1985 r.
§  5.
1.
Oceny kwalifikacyjnej pracowników dokonuje komisja ocen kwalifikacyjnych, zwana dalej "komisją", powołana przez dyrektora (kierownika) instytucji lub placówki.
2.
Oceny kwalifikacyjnej dyrektorów (kierowników) i ich zastępców dokonuje komisja powołana przez organizatora instytucji lub placówki.
3.
W instytucjach i placówkach zatrudniających mniej niż 10 pracowników oceny kwalifikacyjnej dokonuje komisja z udziałem przedstawicieli odpowiedniej instytucji stopnia wojewódzkiego.
4.
W skład komisji wchodzą przedstawiciele związków zawodowych, organizacji społecznych i politycznych działających w danej instytucji lub placówce oraz specjaliści z różnych dziedzin kultury.
5.
W pracach komisji mogą uczestniczyć przedstawiciele organizatora.
6.
Terminy przeprowadzania ocen kwalifikacyjnych pracowników określa podmiot powołujący komisję.