§ 2. - Wymagania, jakim powinni odpowiadać eksperci wchodzący w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, oraz warunki wpisywania na listę ekspertów i skreślania z niej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.44.375

Akt utracił moc
Wersja od: 14 marca 2003 r.
§  2.
1.
Wpis na listę ekspertów, zwaną dalej "listą", następuje na podstawie wniosku złożonego przez zainteresowaną osobę, zawierającego następujące dane:
1)
imię i nazwisko;
2)
posiadane kwalifikacje zawodowe;
3)
aktualne miejsce pracy;
4)
dotychczasowy przebieg zatrudnienia;
5)
adres do korespondencji;
6)
numer telefonu.
2.
Do wniosku należy dołączyć:
1)
kwestionariusz osobowy;
2)
rekomendację, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 6;
3)
urzędowo poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;
4)
urzędowo poświadczone kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w okresie, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2;
5)
oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 3 i 4;
6)
urzędowo poświadczone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 5.
3.
Do wniosku należy dołączyć także zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271) - w przypadku wpisania osoby zainteresowanej na listę.
4.
Wniosek składa się do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.