§ 2. - Wymagania, jakim powinni odpowiadać eksperci wchodzący w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, oraz warunki wpisywania na listę ekspertów i skreślania z niej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2000.70.822

Akt utracił moc
Wersja od: 24 sierpnia 2000 r.
§  2.
1.
Wpis na listę ekspertów, zwaną dalej "listą", zawierającą następujące dane:
1)
imię i nazwisko,
2)
adres do korespondencji,
3)
aktualne miejsce pracy,
4)
posiadane kwalifikacje zawodowe i specjalność

- następuje na podstawie wniosku przedstawionego przez zainteresowanego nauczyciela lub nauczyciela akademickiego.

2.
Do wniosku należy dołączyć:
1)
kwestionariusz osobowy,
2)
rekomendację, wydaną przez instytucję lub stowarzyszenie działające na rzecz systemu oświaty i wychowania, nauki i szkolnictwa wyższego lub nauczycielski związek zawodowy, zawierającą opis dorobku zawodowego nauczyciela lub nauczyciela akademickiego,
3)
urzędowo potwierdzone kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach,
4)
urzędowo potwierdzone kopie dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia w okresie, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2.
3.
Do wniosku należy dołączyć także zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 oraz z 2000 r. Nr 12, poz. 136 i Nr 50, poz. 580) - w przypadku wpisania na listę.
4.
Wpis na listę osób, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 4 lit. g), następuje po akceptacji ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego.
5.
Wnioski, o których mowa w ust. 1, należy kierować do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.