§ 6. - Wymagania funkcjonalne dla systemu teleinformatycznego i interfejsu komunikacyjnego oraz warunki współpracy systemu powiadamiania ratunkowego z Policją, Państwową Strażą Pożarną oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1159

Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 2014 r.
§  6.
1.
W celu zapewnienia sprawnej obsługi zgłoszeń alarmowych wojewoda, komendanci wojewódzcy Policji, Komendant Stołeczny Policji, komendanci wojewódzcy Państwowej Straży Pożarnej oraz dysponenci zespołów ratownictwa medycznego dokonują wspólnie co najmniej raz w roku oceny współpracy systemu powiadamiania ratunkowego z Policją, Państwową Strażą Pożarną oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego na terenie województwa.
2.
Wojewoda przekazuje ocenę, o której mowa w ust. 1, ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej, ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, ministrowi właściwemu do spraw zdrowia oraz Komendantowi Głównemu Policji i Komendantowi Głównemu Państwowej Straży Pożarnej.