§ 4. - Wymagania funkcjonalne dla systemu teleinformatycznego i interfejsu komunikacyjnego oraz warunki współpracy systemu powiadamiania ratunkowego z Policją, Państwową Strażą Pożarną oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1159

Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 2014 r.
§  4.
Interfejs komunikacyjny umożliwia przekazywanie między systemem teleinformatycznym i Systemem Wspomagania Dowodzenia Policji, Systemem Wspomagania Decyzji Państwowej Straży Pożarnej oraz Systemem Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego:
1)
w zakresie informacji lub danych dotyczących zgłoszenia alarmowego:
a)
unikatowego identyfikatora zgłoszenia alarmowego,
b)
daty i godziny przyjęcia zgłoszenia alarmowego,
c)
identyfikatora operatora numerów alarmowych, który przyjął zgłoszenie alarmowe,
d)
informacji dotyczących lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane połączenie do numeru alarmowego,
e)
informacji o miejscu zdarzenia lub zagrożenia, w tym:
adresu zdarzenia lub zagrożenia,
współrzędnych geograficznych zdarzenia lub zagrożenia,
nazwy obiektu, w którym ma miejsce zdarzenie lub zagrożenie,
informacji o budynku, w którym ma miejsce zdarzenie lub zagrożenie, w tym informacji o wysokości lub liczbie kondygnacji tego budynku, oraz informacji o kondygnacji, na której ma miejsce zdarzenie lub zagrożenie,
f)
informacji o rodzaju zdarzenia lub zagrożenia określonym według szczegółowego katalogu zdarzeń, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 9 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego,
g)
informacji o podmiocie ratowniczym lub podmiotach ratowniczych, do których skierowano zgłoszenie alarmowe,
h)
opisu zdarzenia lub zagrożenia, w tym:
liczby osób poszkodowanych lub będących w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego,
innych istotnych dla zgłoszenia alarmowego informacji lub danych,
i)
danych osoby zgłaszającej, w tym:
imienia i nazwiska,
numeru telefonu,
lokalizacji osoby zgłaszającej,
j)
potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia alarmowego przez dyspozytora,
k)
danych kontaktowych operatora numerów alarmowych i dyspozytora,
l)
informacji o statusie obsługi zgłoszenia alarmowego,
m)
informacji o stanie połączenia telefonicznego z osobą zgłaszającą zgłoszenie alarmowe;
2)
w zakresie treści zgłoszenia alarmowego:
a)
identyfikatora nagrania treści zgłoszenia alarmowego,
b)
treści oryginalnego zgłoszenia alarmowego.