§ 2. - Wymagania dotyczące rejestracji dawek indywidualnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2002.207.1753
Akt utracił moc Wersja od: 11 grudnia 2002 r.
§ 2.
1.
Rejestracja dawek indywidualnych otrzymywanych przez pracowników kategorii A jest dokonywana w rejestrze, który obejmuje następujące dane: 1)
nazwisko, imiona, nazwisko rodowe, płeć, datę i miejsce urodzenia, imiona rodziców pracownika; 2)
informację o rodzaju pracy wykonywanej przez pracownika w okresie rejestracyjnym; 3)
uzyskaną z centralnego rejestru dawek informację o dawce skutecznej (efektywnej), otrzymanej przez pracownika przed zatrudnieniem w warunkach narażenia w jednostce organizacyjnej, z wyodrębnieniem dawek otrzymanych w ostatnich 4 latach kalendarzowych; 4)
wyniki pomiarów dozymetrycznych stanowiących podstawę oceny dawki skutecznej (efektywnej) w okresie rejestracyjnym, wraz z informacją o podmiocie dokonującym pomiarów i o stosowanych metodach pomiarowych; 5)
ocenę dawki skutecznej (efektywnej), w tym skutecznej dawki obciążającej, a także, w zależności od rodzaju pracy wykonywanej przez pracownika, dawek równoważnych dla soczewek oczu, skóry oraz dłoni, przedramion, stóp i podudzi, otrzymanych przez pracownika w okresie rejestracyjnym, wraz z informacją o podmiocie dokonującym oceny i o podstawie oceny; 6)
informację o okolicznościach, w jakich powstało narażenie:a)
w wyniku wykonywania przez pracownika rutynowych czynności,2.
Okres rejestracyjny obejmuje rok kalendarzowy, z tym że kierownik jednostki organizacyjnej może, w zależności od rodzaju pracy wykonywanej przez pracownika, określić krótszy okres rejestracyjny.3.
Jeżeli narażenia powstały w okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 6 lit. b-d, okresem rejestracyjnym jest okres narażenia.4.
Dawek indywidualnych otrzymanych w okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 6 lit. a i b, nie sumuje się z dawkami indywidualnymi otrzymanymi w okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 6 lit. c i d.