§ 4. - Wykonywanie przez Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zadań z zakresu służby cywilnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.198.1456
Akt utracił moc
Wersja od: 31 października 2006 r.
§ 4.
Kierując procesem zarządzania kadrami w służbie cywilnej, Szef Kancelarii w szczególności:
1)
analizuje przekazywane przez dyrektorów generalnych urzędów informacje na temat potrzeb kadrowych i finansowych urzędu pod kątem zapewnienia racjonalnej polityki personalnej w służbie cywilnej;
2)
dokonuje analizy porównawczej przekazywanych przez dyrektorów generalnych urzędów opisów i wartościowania stanowisk pracy, z uwzględnieniem potrzeby zapewnienia odpowiednich standardów jakościowych przyczyniających się do realizacji zadań urzędów;
3)
podejmuje działania zmierzające do zapewnienia efektywnego i spójnego systemu zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .