§ 2. - Wykonywanie przez Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zadań z zakresu służby cywilnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2006.198.1456

Akt utracił moc
Wersja od: 31 października 2006 r.
§  2.
W ramach nadzoru nad przestrzeganiem zasad służby cywilnej Szef Kancelarii w szczególności:
1)
analizuje przekazywane przez dyrektorów generalnych urzędów informacje na temat realizacji zasad służby cywilnej oraz stosowania wytycznych i poleceń w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej, wydawanych przez Prezesa Rady Ministrów;
2)
może wyznaczyć swojego przedstawiciela do obserwowania przestrzegania zasad służby cywilnej podczas postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników służby cywilnej ubiegających się o mianowanie, prowadzonego przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej;
3)
analizuje informacje o przeprowadzonych postępowaniach kwalifikacyjnych dla pracowników służby cywilnej ubiegających się o mianowanie, otrzymywane z Krajowej Szkoły Administracji Publicznej niezwłocznie po zakończeniu tych postępowań;
4)
może wydawać polecenia w celu usunięcia stwierdzonych uchybień w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz kontrolować ich wykonanie.