§ 2. - Wykonywanie przez Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zadań z zakresu służby cywilnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.198.1456
Akt utracił moc
Wersja od: 31 października 2006 r.
§ 2.
W ramach nadzoru nad przestrzeganiem zasad służby cywilnej Szef Kancelarii w szczególności:
1)
analizuje przekazywane przez dyrektorów generalnych urzędów informacje na temat realizacji zasad służby cywilnej oraz stosowania wytycznych i poleceń w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej, wydawanych przez Prezesa Rady Ministrów;
2)
może wyznaczyć swojego przedstawiciela do obserwowania przestrzegania zasad służby cywilnej podczas postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników służby cywilnej ubiegających się o mianowanie, prowadzonego przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej;
3)
analizuje informacje o przeprowadzonych postępowaniach kwalifikacyjnych dla pracowników służby cywilnej ubiegających się o mianowanie, otrzymywane z Krajowej Szkoły Administracji Publicznej niezwłocznie po zakończeniu tych postępowań;
4)
może wydawać polecenia w celu usunięcia stwierdzonych uchybień w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz kontrolować ich wykonanie.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .