§ 1. - Wykonywanie przez Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zadań z zakresu służby cywilnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.198.1456
Akt utracił moc
Wersja od: 31 października 2006 r.
§ 1.
Rozporządzenie określa organizację, zasady i tryb wykonywania przez Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zwanej dalej "Kancelarią", zadań z zakresu służby cywilnej, w tym w szczególności:
1)
nadzoru nad przestrzeganiem zasad służby cywilnej;
2)
upowszechniania informacji na temat służby cywilnej, w tym o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej;
3)
kierowania procesem zarządzania kadrami w służbie cywilnej;
4)
gromadzenia informacji o korpusie służby cywilnej;
5)
planowania i nadzorowania wykorzystania środków, o których mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej;
6)
planowania, organizowania i nadzorowania szkoleń centralnych w służbie cywilnej.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .