Rozdział 5 - Wykazy osób podlegających zameldowaniu. - Wykonywanie obowiązku meldunkowego i prowadzenie ewidencji ludności.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1974.33.196

Akt utracił moc
Wersja od: 26 września 1974 r.

Rozdział  5

Wykazy osób podlegających zameldowaniu.

§  31.
1.
Wykaz, o którym mowa w art. 32, powinien zawierać nazwę miejscowości (dzielnicy) i ulicy, numer domu, numer lokalu (oraz oznaczenie wszelkich innych pomieszczeń używanych na mieszkanie), jak również następujące dane:
1)
nazwisko i imię oraz datę urodzenia,
2)
datę przybycia,
3)
datę opuszczenia lokalu (pomieszczenia).
2.
Wykaz prowadzi się dla każdego domu, uwzględniając podział według lokali (pomieszczeń).
3.
Dla domów stanowiących zwarty zespół i będących pod wspólnym zarządem jednego administratora lub właściciela można prowadzić jeden wykaz łączny z zachowaniem podziału wykazu według poszczególnych domów i lokali (pomieszczeń) w tych domach.
§  32.
Osoby prowadzące wykazy są obowiązane w porozumieniu z właściwym w sprawach meldunkowych urzędem dokonywać w wykazach na bieżąco wszelkich zmian wynikających z zameldowań i wymeldowań osób oraz zawiadamiać niezwłocznie ten urząd o niedokonaniu obowiązku meldunkowego przez osobę przebywającą w domu (pomieszczeniu).