§ 4. - [Odnotowanie wylegitymowania osoby] - Wykonywanie niektórych czynności przez strażników gminnych (miejskich).

Dziennik Ustaw

Dz.U.2019.2484

Akt obowiązujący
Wersja od: 23 grudnia 2019 r.
§  4.  [Odnotowanie wylegitymowania osoby]
1. 
Strażnik odnotowuje w notatniku służbowym:
1)
imię, imiona, nazwisko oraz adres zamieszkania lub pobytu osoby legitymowanej;
2)
numer PESEL, a w przypadku braku informacji o numerze PESEL - datę i miejsce urodzenia oraz imiona rodziców osoby legitymowanej;
3)
rodzaj i cechy identyfikacyjne dokumentu, dane, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6, lub oświadczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7, które stanowiły podstawę do ustalenia tożsamości osoby legitymowanej;
4)
czas, miejsce, podstawę faktyczną legitymowania oraz inne istotne informacje, w tym informację o sposobie zakończenia tej czynności.
2. 
Dokumentowanie czynności, o której mowa w ust. 1, może być realizowane w postaci elektronicznej.