§ 11. - Wykonanie niektórych przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym oraz inne świadczenia dla rolników i ich rodzin.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1977.37.166

Akt utracił moc
Wersja od: 22 grudnia 1977 r.
§  11.
1.
Karta wypadku powinna zawierać:
1)
dane osobowe poszkodowanego,
2)
datę wypadku, opis okoliczności wypadku, jego przebieg i przyczynę,
3)
stwierdzenie, na podstawie jakich dowodów sporządzono kartę wypadku,
4)
datę sporządzenia karty wypadku,
5)
podpis osoby sporządzającej kartę wypadku.
2.
Jeżeli z okoliczności sprawy wynika, że:
1)
wypadek nie nastąpił przy pracy w gospodarstwie rolnym,
2)
wyłączną przyczyną wypadku było naruszenie przez poszkodowanego przepisów dotyczących ochrony życia i zdrowia, spowodowane przez niego umyślnie lub wskutek rażącego niedbalstwa,
3)
do wypadku przyczynił się w znacznym stopniu sam poszkodowany będąc w stanie nietrzeźwym,

należy to zaznaczyć i uzasadnić w karcie wypadku.

3.
Kartę wypadku sporządza się w trzech egzemplarzach, z których dwa doręcza się poszkodowanemu lub członkowi jego rodziny, a jeden przechowuje się w aktach; poszkodowany ma prawo wglądu do całości akt.