§ 41. - Wykonanie niektórych przepisów dekretu o postępowaniu podatkowym.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1951.5.43
Akt utracił moc
Wersja od: 11 października 1960 r.
§ 41.
1.
Inkasent podatku od lokali obowiązany jest przechowywać wszelkie dokumenty związane z inkasem podatku od lokali przez okres lat 6, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności tego podatku.
2.
W razie zmiany w osobie inkasenta bądź w osobie odpowiedzialnego (§ 11) dotychczasowy inkasent bądź osoba odpowiedzialna obowiązani są przekazać następcy dokumenty, o których mowa w ust. 1. Przekazanie dokumentów następuje protokolarnie (w 3 egzemplarzach), przy czym nowy inkasent jeden egzemplarz protokołu doręcza właściwemu organowi finansowemu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .