Wykaz Inwestycji towarzyszących w zakresie Centralnego Portu Komunikacyjnego.
Dz.U.2021.225
Akt obowiązującyROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 26 stycznia 2021 r.
w sprawie wykazu Inwestycji towarzyszących w zakresie Centralnego Portu Komunikacyjnego
ZAŁĄCZNIK 1
Wykaz realizowanych przez inwestorów inwestycji towarzyszących
Wykaz realizowanych przez inwestorów inwestycji towarzyszących
I.
Inwestycje towarzyszące dotyczące przebudowy, rozbudowy albo budowy linii kolejowych, kolejowych obiektów infrastruktury usługowej (w szczególności dworców kolejowych), infrastruktury towarzyszącej (w szczególności dróg dojazdowych i przyłączy) wraz z usunięciem kolizji przebiegu istniejących liniowych obiektów budowlanych z inwestycją, na następujących ciągach linii kolejowych:
Inwestycje towarzyszące dotyczące przebudowy, rozbudowy albo budowy linii kolejowych, kolejowych obiektów infrastruktury usługowej (w szczególności dworców kolejowych), infrastruktury towarzyszącej (w szczególności dróg dojazdowych i przyłączy) wraz z usunięciem kolizji przebiegu istniejących liniowych obiektów budowlanych z inwestycją, na następujących ciągach linii kolejowych:
Lp. | Przebieg ciągów linii kolejowych |
1 | Centralny Port komunikacyjny - Płock - Włocławek - Toruń - Bydgoszcz - Nakło nad Notecią - Piła - Okonek - Kołobrzeg / Koszalin, Nakło nad Notecią - Złotów - Okonek oraz (Płock) - Grochowalsk - Grudziądz - Gdańsk - Gdynia - Słupsk, Bydgoszcz - Łąg Południowy - Kościerzyna - Gdynia oraz Łąg Południowy - Tczew |
2 | Warszawa - Ciechanów - Olsztyn |
3 | Warszawa - Białystok - Ełk - Suwałki - granica państwa, Białystok - kuźnica Białostocka - granica państwa oraz Tłuszcz - Ostrołęka - Łomża - Pisz - Giżycko |
4 | Warszawa - Siedlce - Biała Podlaska - Terespol - granica państwa |
5 | Warszawa - Lublin - Trawniki - Chełm - granica państwa oraz Trawniki - Zamość - Tomaszów lubelski - Bełżec - granica państwa |
6 | centralny Port komunikacyjny - Radom - stalowa Wola - Rzeszów - jasło / krosno / Brzozów - Sanok |
7 | centralny Port komunikacyjny - Idzikowice - Węzeł Małopolsko-Śląski / Katowice - Czechowice-Dziedzice - Jastrzębie-Zdrój - granica państwa, Katowice - Węzeł Małopolsko-Śląski - Kraków - Szczyrzyc - Nowy Sącz oraz Szczyrzyc - Chabówka - Zakopane, Idzikowice - Opoczno - Końskie - Kielce - Tarnów - Nowy Sącz - Muszyna - granica państwa oraz Końskie - Skarżysko-Kamienna wraz z połączeniami Węzła Małopolsko-Śląskiego i nowo budowanej infrastruktury z istniejącą siecią kolejową |
8 | Warszawa - Centralny Port Komunikacyjny - Częstochowa - Opole - Nysa - Kłodzko |
9 | Warszawa - Centralny Port komunikacyjny - Sieradz - Kępno - Wrocław - Świdnica - Wałbrzych - granica państwa, Sieradz - Kalisz - Poznań - Szczecin, Kalisz - Ostrów Wielkopolski - Leszno - Głogów - Zielona Góra, Poznań - Zbąszyń - Rzepin - granica państwa, Zbąszyń - Gorzów Wielkopolski |
10 | Warszawa - Centralny Port Komunikacyjny - Kutno - Konin - Poznań |
11 | Szczecin - Port lotniczy Szczecin-Goleniów |
12 | Stalowa Wola - Lublin - Milanów - Biała Podlaska - Fronołów - Białystok |
II.
Inwestycje towarzyszące bezpośrednio związane z Inwestycjami towarzyszącymi wymienionymi w pkt I
Inwestycje towarzyszące bezpośrednio związane z Inwestycjami towarzyszącymi wymienionymi w pkt I
Lp. | Inwestycja Towarzysząca |
1 | Zwiększenie potencjału kolejowej infrastruktury badawczej |
III.
Inwestycje Towarzyszące dotyczące rozbudowy albo budowy dróg publicznych
Inwestycje Towarzyszące dotyczące rozbudowy albo budowy dróg publicznych
Lp. | Inwestycja Towarzysząca |
1 | Rozbudowa autostrady A2 na odcinku Łódź - Warszawa o dodatkowy pas ruchu w każdym kierunku |
2 | Budowa Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej (drogi A50 i S50) oraz drogi ekspresowej S10 na odcinku Toruń - Płock - Naruszewo (węzeł z Obwodnicą Aglomeracji Warszawskiej) |
3 | Budowa drogi - autostrada A2 - Centralny Port Komunikacyjny na odcinku: Izdebno Małe (autostrada A2) - węzeł Terminal CPK (wschodnia obwodnica CPK) wraz z budową węzłów drogowych, budową i przebudową istniejących dróg publicznych oraz usunięciem kolizji |
4 | Budowa północnej i wschodniej obwodnicy CPK na odcinku: Aleksandrów (droga krajowa nr 50) - Szymanów (zachodnia obwodnica CPK) - Strumiany - Stara Pułapina - węzeł Terminal CPK wraz z budową i przebudową istniejących dróg publicznych oraz usunięciem kolizji |
5 | Budowa zachodniej obwodnicy CPK na odcinku: Szymanów (północna obwodnica CPK) - Cyganka (droga krajowa nr 50) wraz z budową i przebudową istniejących dróg publicznych oraz usunięciem kolizji |
6 | Rozbudowa i przebudowa drogi krajowej nr 50 na odcinku: Cyganka - węzeł Wiskitki (autostrada A2) wraz z budową i przebudową istniejących dróg publicznych oraz usunięciem kolizji |
IV.
Inwestycje towarzyszące bezpośrednio związane z Inwestycją
Inwestycje towarzyszące bezpośrednio związane z Inwestycją
Lp. | Inwestycja Towarzysząca |
1 | Budowa urządzeń i obiektów do obsługi ruchu lotniczego lotniska użytku publicznego wchodzącego w skład Centralnego Portu Komunikacyjnego służących do realizacji przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej zadań w zakresie zapewniania służb żeglugi powietrznej, zarządzania przestrzenią powietrzną oraz zarządzania przepływem ruchu lotniczego |
V.
Inwestycje Towarzyszące w zakresie sieci przesyłowych i dystrybucyjnych energii elektrycznej
Inwestycje Towarzyszące w zakresie sieci przesyłowych i dystrybucyjnych energii elektrycznej
Lp. | Inwestycja Towarzysząca |
1 | Budowa układu zasilania trakcyjnego 2 × 25 kV prądu przemiennego na linii kolejowej o znaczeniu pań-stwowym nr 5 (należącej do ciągu linii kolejowych nr 1, o którym mowa w pkt I) w zakresie podstacji trak-cyjnej Kruszczewo wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z Krajowym Systemem Energe-tycznym (KSE) i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE |
2 | Budowa układu zasilania trakcyjnego 2 × 25 kV prądu przemiennego na linii kolejowej o znaczeniu państwo-wym nr 29 (należącej do ciągu linii kolejowych nr 3, o którym mowa w pkt I) w zakresie: 1) podstacji trakcyjnej Łomża wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE; 2) podstacji trakcyjnej Pisz wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE |
3 | Budowa układu zasilania trakcyjnego 2 × 25 kV prądu przemiennego na linii kolejowej o znaczeniu państwo-wym nr 54 (należącej do ciągu linii kolejowych nr 5, o którym mowa w pkt I) w zakresie podstacji trakcyjnej Płoskie wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbu-dową KSE |
4 | Budowa układu zasilania trakcyjnego 2 × 25 kV prądu przemiennego na linii kolejowej o znaczeniu państwo-wym nr 170 (należącej do ciągu linii kolejowych nr 7, o którym mowa w pkt I) w zakresie podstacji trakcyjnej Rybnik wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbu-dową KSE |
5 | Budowa układu zasilania trakcyjnego 2 × 25 kV prądu przemiennego na liniach kolejowych o znaczeniu pań-stwowym nr 85 i 86 (należących do ciągu linii kolejowych nr 9, o którym mowa w pkt I) w zakresie: 1) podstacji trakcyjnej Centralny Port Komunikacyjny w gminie Teresin wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE; 2) podstacji trakcyjnej Dmosin wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbęd-ną do tego powiązania rozbudową KSE; 3) podstacji trakcyjnej Pabianice wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i nie-zbędną do tego powiązania rozbudową KSE; 4) podstacji trakcyjnej Kuźnica-Czajków wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE; 5) podstacji trakcyjnej Dziadowa Kłoda wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE; 6) podstacji trakcyjnej Ostrów Wielkopolski wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiązania rozbudową KSE; 7) podstacji trakcyjnej Kromolice wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i nie-zbędną do tego powiązania rozbudową KSE |
6 | Budowa układu zasilania trakcyjnego 2 × 25 kV prądu przemiennego na linii kolejowej o znaczeniu państwo-wym nr 268 (należącej do ciągu linii kolejowych nr 9, o którym mowa w pkt I) w zakresie podstacji trakcyjnej Szczawno-Zdrój wraz z powiązaniem z linią kolejową oraz powiązaniem z KSE i niezbędną do tego powiąza-nia rozbudową KSE |
VI.
Inwestycje Towarzyszące w zakresie sieci kanalizacyjnych
Inwestycje Towarzyszące w zakresie sieci kanalizacyjnych
Lp. | Inwestycja Towarzysząca |
1 | Budowa kolektora ściekowego na potrzeby realizacji robót budowlanych, utrzymania, użytkowania oraz eksploatacji lotniska użytku publicznego wchodzącego w skład Centralnego Portu Komunikacyjnego |
VII.
Inwestycje Towarzyszące w zakresie kompleksu wojskowego
Inwestycje Towarzyszące w zakresie kompleksu wojskowego
Lp. | Inwestycja Towarzysząca |
1 | Zaplanowanie, zaprojektowanie i budowa kompleksu wojskowego w ramach Centralnego Portu Komuni-kacyjnego |
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »