§ 4. - Współpraca Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego z Państwową Komisją Badania Wypadków Lotniczych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2013.187

Akt obowiązujący
Wersja od: 11 lutego 2013 r.
§  4.
1.
Po zaistnieniu zdarzenia lotniczego, o którym mowa w art. 140 ust. 6 ustawy, tworzy się zespół koordynacyjny składający się z przedstawicieli komisji.
2.
Zadaniem zespołu koordynacyjnego jest:
1)
zapewnienie właściwej wymiany informacji zebranych przez przedstawicieli Komisji Lotnictwa Państwowego i Komisji na każdym etapie prowadzonych badań;
2)
koordynacja zbieranych informacji na miejscu zdarzenia;
3)
wypracowanie wspólnego stanowiska dotyczącego przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i uzyskiwania opinii.
3.
W skład zespołu koordynacyjnego wchodzą osoby kierujące zespołami badawczymi.
4.
W uzasadnionych przypadkach przewodniczący komisji mogą rozszerzyć skład zespołu koordynacyjnego.
5.
Zakończenie prac zespołu koordynacyjnego następuje z dniem zakończenia badań przez obie komisje lub gdy osoby kierujące zespołami badawczymi uznają, że dalsze jego funkcjonowanie nie ma uzasadnienia.