Art. 14. - [Konsekwencje niedozwolonego zbycia statku w okresie obowiązywania umowy kredytu preferencyjnego] - Wsparcie finansowe armatorów śródlądowych, Fundusz Żeglugi Śródlądowej i Fundusz Rezerwowy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.503 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 19 marca 2021 r.
Art.  14.  [Konsekwencje niedozwolonego zbycia statku w okresie obowiązywania umowy kredytu preferencyjnego]

W przypadku zbycia statku w okresie obowiązywania umowy kredytu preferencyjnego z naruszeniem obowiązku, o którym mowa w art. 13 ust. 1 pkt 2, armator jest obowiązany do:

1)
spłaty zobowiązań wynikających z umowy kredytu preferencyjnego;
2)
zwrotu pomocy de minimis otrzymanej ze środków Funduszu Żeglugi Śródlądowej w wyniku uzyskania kredytu preferencyjnego i umorzenia części kredytu preferencyjnego.