Art. 17. [Wniosek o refinansowanie zakupu składników wyposażenia statku]
1.
Wniosek o refinansowanie zakupu składników wyposażenia statku zawiera:
1)
dane identyfikujące armatora;
2)
określenie składnika wyposażenia statku, którego zakup będzie refinansowany, i dane go identyfikujące;
3)
nazwę i numer rejestracyjny statku, na którym znajduje się zakupiony składnik wyposażenia statku;
4)
numer rachunku bankowego wnioskodawcy albo rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której członkiem jest armator, na które mają zostać przekazane środki z tytułu refinansowania.
2.
Do wniosku o refinansowanie zakupu składnika wyposażenia statku załącza się:
1)
dokumenty potwierdzające jego zakup i cenę;
2)
zaświadczenie wydane przez naczelnika właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa, sporządzone nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia wniosku;
3)
zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że armator nie zalega z zapłatą składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, sporządzone nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia wniosku;
4)
oświadczenie armatora, że nie posiada zaległości z tytułu opłat i kar pieniężnych stanowiących przychód Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
5)
kopię dokumentu bezpieczeństwa statku, na którym znajduje się składnik wyposażenia statku objęty wnioskiem o refinansowanie.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .