Wprowadzenie zniżki taryfowej dla węgla kamiennego w komunikacji polsko-austrjackiej.
Dz.U.1926.102.592
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA KOMUNIKACJI
z dnia 14 października 1926 r.
wydane w porozumieniu z Ministrami: Skarbu, Przemysłu i Handlu oraz Rolnictwa i Dóbr Państwowych o wprowadzeniu zniżki taryfowej dla węgla kamiennego w komunikacji polsko-austrjackiej.
Warunki stosowania. Przesyłki powinny być nadawane jako zwyczajne w ilości naraz najmniej 700 tonn netto, dla tworzenia pociągów całych (zwartych). Przewoźne należy uiścić najmniej za ładowność użytego wagonu (za list przewozowy j wagon).
Zniżona stawka przewozowa ważna jest tylko dla przesyłek, nadanych na ładowniach, względnie stacjach kopalnianych krajowych za bezpośredniemi listami przewozowemi do stacyj włoskich i do Włoch rzeczywiście wywiezionych. Stawki tej nie stosuje się, jednak do przesyłek, które na jednej ze stacyj włoskich zostaną w kierunku do Austrji na nowo nadane. Nadawca musi już przy nadaniu przesyłki żądać, w liście przewozowym stosowania zniżonej stawki przewozowej do San Candido (Innichen).
Pozatem obowiązują odnośne przepisy przewozowe dla komunikacji łamanej pomiędzy Polską a Włochami oraz odnośne postanowienia taryfowe kolei uczestniczących w przewozie.
Wskazanie w liście przewozowym granicznych punktów przejścia z Państwa do Państw/a dla oznaczenia drogi przewozu do San Candido (Innichen) nie jest wymagane.
Droga przewozu. Przesyłki kieruje się drogą:
Granica Państwa pod Zebrzydowicami Břeclav
----------------------------------- - ----------------
Petrovice u Bohumina státni hranice Staatsgrenze
státni hranice
------------------ - Grarnmatneusiedl - Bruck a. d.
bei Bernhardsthal
Mur - Villach Bundesbahnhof.
Wymienioną powyżej zniżoną stawkę przewozową stosuje stacja nadawcza bezpośrednio (w drodze kartowania) w czasie od dnia 15 października 1926 r. aż do odwołania, najdalej jednak do dnia 31 sierpnia 1927 r.
Warunki stosowania. Przesyłki powinny być nadawane jako zwyczajne w ilości naraz najmniej 700 tonn netto, dla tworzenia pociągów całych (zwartych). Przewoźne należy uiścić za ładowność użytego wagonu (za list przewozowy i wagon).
Zniżona stawka przewozowa ważna jest tylko dla przesyłek, nadanych na ładowniach, względnie stacjach kopalnianych krajowych za bezpośredniemi listami przewozowemi do stacyj włoskich i do Włoch rzeczywiście wywiezionych. Stawki tej nie stosuje się jednak do przesyłek, które na jednej ze stacyj włoskich zostaną w kierunku do Austrji na nowo nadane. Nadawca musi już przy nadaniu przesyłki żądać w liście przewozowym stosowania zniżonej stawki przewozowej do San Candido (Innichen).
Pozatem obowiązują odnośne przepisy przewozowe dla komunikacji łamanej pomiędzy Polską a Włochami oraz odnośne postanowienia taryfowe kolei uczestniczących w przewozie.
Wskazanie w liście przewozowym granicznych punktów przejścia z Państwa do Państwa dla oznaczenia drogi przewozu do San Candido (Innichen) nie jest wymagane,
Droga przewozu. Przesyłki kieruje się drogą:
Granica Państwa pod Zebrzydowicami Břeclav
---------------------------------- - ---------
Petrovice u Bohumina státni hranice Staats-
státni hranice
--------------------------- - Grammatneusiedl -
grenze bei Bernhardsthal
Bruck a. d. Mur - Villach Bundesbahnhof.
Zniżona stawka przewozowa ważna jest na czas od 15 października 1926 r. do 31 sierpnia 1927 r. w drodze zwrotu (reklamacji) po udowodnieniu nadania co najmniej 18.000 tonn w ciągu każdego odnośnego miesiąca kalendarzowego w okresie ważności niniejszej zniżki taryfowej do Tarvisio Uebergang na zasadzie postanowień rozporządzenia Ministra Kolei z dnia 31 sierpnia 1926 r. (Dz. U. R. P. № 91, poz. 529) § 1 ustęp II, przyczem do tej ilości nie wlicza się. jednak przesyłek, do których będą stosowane postanowienia i stawka ustępu III powołanego powyżej rozporządzenia.
Warunki stosowania, przesyłki powinny być nadawane jako zwyczajne w ilości naraz najmniej 700 tonn netto, dla tworzenia pociągów całych (zwartych). Przewoźne należy uiścić najmniej za ładowność użytego wagonu (za list przewozowy i wagon).
Zniżona stawka przewozowa ważna jest tylko dla przesyłek, nadanych na ładowniach, wzglądnie stacjach kopalnianych krajowych za bezpośredniemi ustami przewozowemi do stacyj włoskich i do Włoch rzeczywiście wywiezionych. Stawki tej nie stosuje się jednak do przesyłek, które na jednej ze stacyj włoskich zostaną w kierunku do Austrji na nowo nadane.
Nadawca musi już przy nadaniu przesyłki żądać w liście przewozowym stosowania zniżonej stawki przewozowej do San Candido (Innichen).
Pozatem obowiązują odnośne; przepisy przewozowe dla komunikacji łamanej pomiędzy Polską a Włochami oraz odnośne postanowienia taryfowe kolei, uczestniczących w przewozie.
Wskazanie w liście przewozowym granicznych punktów przejścia z Państwa do Państwa dla oznaczenia drogi przewozu do San Candido (Innichen) nie jest wymagane.
Droga przewozu. Przesyłki kieruje się drogą:
Granica Państwa pod Zebrzydowicami Břeclav
---------------------------------- - ---------
Petrovice u Bohumina státni hranice Staatsgrenze
státni hranice
--------------------------- - Grammatneusiedl Bruck a. d.
bei Bernhardsthal
Mur - Villach Bundesbahnhof.
Zniżona stawka przewozowa ważna jest na czas Od 15 października 1926 r. do 31 sierpnia 1927 r. w drodze zwrotu (reklamacji) po udowodnieniu nadania co najmniej 400.000 tonn przez jednego nadawcę, w okresie ważności niniejszej zniżki taryfowej do Tervisio Ueberganti na zasadzie postanowień rozporządzenia Ministra Kolei z dnia 31 sierpnia 1926 r. (Dz. U. R. P. № 91, poz. 529) § 1 ustęp III.
Do I, II i III. Przyznane zniżki odnoszą się do taryf wewnętrznych Polskich Kolei Państwowych, Czechosłowackich Kolei Państwowych i Austrjackich Kolei Związkowych.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »