§ 1. - Wprowadzenie zniżki taryfowej dla węgla kamiennego i brykietów węglowych w komunikacji polsko-austrjackiej.
Dz.U.1927.81.713
Akt utracił moca) | b) | |
333 | 300 |
do b) Nadanie przesyłek jako zwyczajnych w ilości naraz co najmniej 700 tonn dla tworzenia całych (zwartych) pociągów, oraz opłacenie przewoźnego najmniej za ładowność każdego użytego wagonu.
Pozatem obowiązują odnośne przepisy przewozowe dla komunikacji łamanej pomiędzy Polską a Jugosławją oraz odnośne postanowienia taryfowe kolei uczestniczących w przewozie.
Wskazanie w liście przewozowym granicznych punktów przejścia z państwa do państwa dla oznaczenia drogi przewozu do Spielfeid-Strass nie jest wymagane.
Przesyłki kieruje się drogą:
Granica Państwa pod Zebrzydowicami | Breclav statni hranice | |
Petrovice u Bohumina statni hranice | Staatsgrenze bei Bernhardsthal |
Wymienione powyżej stawki przewozowe stosuje stacja nadawcza bezpośrednio (w drodze kartowania) w czasie od dnia 1 września 1927 r. do odwołania, najdalej jednak do dnia 31 sierpnia 1928 r.
Przyznane zniżki odnoszą się do taryf wewnętrznych:
Polskich Kolei Państwowych,
Czeskosłowackich Kolei Państwowych i
Austrjackich Kolei Związkowych.