Wprowadzenie taryfy na przewóz osób i bagażu w komunikacji bezpośredniej pomiędzy stacjami kolei szwajcarskich z jednej strony a stacjami kolei polskich, czeskosłowackich, węgierskich, rumuńskich, serbsko-kroacko-słoweńskich i włoskich ze strony drugiej oraz taryfy na przewóz osób i bagażu w komunikacji bezpośredniej pomiędzy stacjami polskich kolei państwowych oraz polskich kolei, położonych na obszarze Wolnego Miasta Gdańska, z jednej strony a stacjami włoskich kolei państwowych z drugiej strony przez Czechosłowację i Austrję.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1925.51.352

Akt utracił moc
Wersja od: 20 maja 1925 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA KOLEI
z dnia 13 maja 1925 r.
wydane w porozumieniu z Ministrami: Skarbu, Przemysłu i Handlu oraz Rolnictwa i Dóbr Państwowych o wprowadzeniu taryfy na przewóz osób i bagażu w komunikacji bezpośredniej pomiędzy stacjami kolei szwajcarskich z jednej strony a stacjami kolei polskich, czeskosłowackich, węgierskich, rumuńskich, serbsko-kroacko-słoweńskich i włoskich ze strony drugiej oraz taryfy na przewóz osób i bagażu w komunikacji bezpośredniej pomiędzy stacjami polskich kolei państwowych oraz polskich kolei, położonych na obszarze Wolnego Miasta Gdańska, z jednej strony a stacjami włoskich kolei państwowych z drugiej strony przez Czechosłowację i Austrję.

Na mocy ustawy z dnia 12 czerwca 1924 r. o zakresie działania Ministra Kolei Żelaznych i o organizacji urzędów kolejowych (Dz. U. R. P. № 57, poz. 580) zarządza się co następuje:
W komunikacji pomiędzy stacjami kolei szwajcarskich z jednaj strony a stacjami kolei polskich, czeskosłowackich, węgierskich, rumuńskich, serbsko-kroacko-słoweńskich i włoskich ze strony drugiej oraz w komunikacji pomiędzy stacjami polskich kolei państwowych oraz polskich kolei, położonych na obszarze Wolnego Miasta Gdańska, z jednej strony a stacjami włoskich kolei państwowych z drugiej strony przez Czechosłowację i Austrję wprowadza się taryfy bezpośrednie na przewóz osób i bagażu z obliczeniem opłat za polskie koleje państwowe według "Taryfy polskich normalnotorowych kolei państwowych na przewóz osób, psów, bagażu i przesyłek nadzwyczajnych", obowiązującej od dn. 1 maja 1924 r. (Dz. U. R. P. № 35, poz. 375) wraz z późniejszemi zmianami i uzupełnieniami.
Rozporządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 1925 r.