§ 1. - Wprowadzenie do stosowania europejskich wymagań bezpieczeństwa lotniczego JAR oraz europejskich wymagań w zakresie ułatwień w lotnictwie cywilnym.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.224.2282

Akt obowiązujący
Wersja od: 28 maja 2010 r.
§  1.
1.
Wprowadza się do stosowania następujące europejskie wymagania bezpieczeństwa lotniczego JAR, ustanowione przez Zrzeszenie Władz Lotniczych (JAA):
1)
JAR-11 - Zasady tworzenia i wprowadzania przepisów JAR;
2)
JAR-26 - Dodatkowe wymagania zdatności do lotu;
3) 1
 (uchylony);
4)
JAR-OPS 3 - Zarobkowy przewóz lotniczy (śmigłowce);
5)
JAR-FCL 1 - Licencjonowanie personelu lotniczego (samoloty);
6)
JAR-FCL 2 - Licencjonowanie personelu lotniczego (śmigłowce);
7)
JAR-FCL 3 - Licencjonowanie personelu lotniczego (wymagania medyczne);
8)
JAR-FCL 4 - Licencjonowanie personelu lotniczego (inżynierowie lotniczy);
8a) 2
 JAR-FSTD A - Samolotowe szkoleniowe urządzenia symulacji lotu;
8b) 3
 JAR-FSTD H - Śmigłowcowe szkoleniowe urządzenia symulacji lotu;
9-14) 4
 (uchylone);
15)
JAR-MME/MEL - Minimalne wyposażenie statku powietrznego.
2.
Wymagania, o których mowa w ust. 1, stosuje się z zachowaniem przepisów odrębnych.
1 § 1 ust. 1 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 26 maja 2010 r. (Dz.U.10.93.598) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 28 maja 2010 r.
2 § 1 ust. 1 pkt 8a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 26 maja 2010 r. (Dz.U.10.93.598) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 28 maja 2010 r.
3 § 1 ust. 1 pkt 8b dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 26 maja 2010 r. (Dz.U.10.93.598) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 28 maja 2010 r.
4 § 1 ust. 1 pkt 9-14 uchylone przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 26 maja 2010 r. (Dz.U.10.93.598) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 28 maja 2010 r.