§ 1. - Wprowadzenie bezpośredniej komunikacji towarowej między Niemcami a Rumunją tranzytem przez Polskę względnie Czechosłowację i Polskę.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1923.41.284
Akt utracił moc
Wersja od: 1 kwietnia 1923 r.
§ 1.
Niemiecko - rumuńska komunikacja towarowa i węglowa.
Taryfa kolejowa na przewóz towarów i węgla dla komunikacji pomiędzy stacjami kolei niemieckich i Zagłębia Saary a stacjami kolei rumuńskich tranzytem przez Polskę:
a)
Polskę samą,
b)
Czechosłowację i Polskę,
zawierająca przepisy przewozowe oraz postanowienia szczególne.
Wstęp.
Niżej wyszczególnione Zarządy kolejowe przyjmują do przewozu towary, zwierzęta żywe i węgiel na zasadach niniejszej taryfy.
Generalna Dyrekcja kolei rumuńskich w Bukareszcie
(Directiune Generalaa cailor ferate române în Bucuresti)
Polskie koleje państwowe i Polskie koleje prywatne, o ile na tych kolejach ma zastosowanie Konwencja Międzynarodowa.
Dyrekcja kolei państw w Katowicach. Dyr. kolei państw, w Opolu.
Czechosłowackie koleje państwowe i Czechosłowackie koleje prywatne o ile na tych kolejach ma zastosowanie Konwencja Międzynarodowa.
Niemiecka kolej państwowa i Niemieckie koleje prywatne o ile na tych kolejach ma zastosowanie Konwencja Międzynarodowa.
Koleje Saary.
Dyrekcja koi. Zagłębia Saary w Saarbrücken
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .