§ 1. - Wprowadzenie bezpośredniej komunikacji towarowej między Niemcami a Rumunją tranzytem przez Polskę względnie Czechosłowację i Polskę.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1923.41.284

Akt utracił moc
Wersja od: 1 kwietnia 1923 r.
§  1.
Niemiecko - rumuńska komunikacja towarowa i węglowa.

Taryfa kolejowa na przewóz towarów i węgla dla komunikacji pomiędzy stacjami kolei niemieckich i Zagłębia Saary a stacjami kolei rumuńskich tranzytem przez Polskę:

a)
Polskę samą,
b)
Czechosłowację i Polskę,

zawierająca przepisy przewozowe oraz postanowienia szczególne.

Wstęp.

Niżej wyszczególnione Zarządy kolejowe przyjmują do przewozu towary, zwierzęta żywe i węgiel na zasadach niniejszej taryfy.

Generalna Dyrekcja kolei rumuńskich w Bukareszcie(Directiune Generalaa cailor ferate române în Bucuresti)
Polskie koleje państwowe i Polskie koleje prywatne, o ile na tych kolejach ma zastosowanie Konwencja Międzynarodowa.Ministerstwo Kolei żelaznych w Warszawie.
Górnośląskie koleje państwowe (Oberschlesische Eisenbahnen)Dyrekcja kolei państw w Katowicach. Dyr. kolei państw, w Opolu.
Czechosłowackie koleje państwowe i Czechosłowackie koleje prywatne o ile na tych kolejach ma zastosowanie Konwencja Międzynarodowa.
Niemiecka kolej państwowa i Niemieckie koleje prywatne o ile na tych kolejach ma zastosowanie Konwencja Międzynarodowa.
Koleje Saary.Dyrekcja koi. Zagłębia Saary w Saarbrücken