§ 3. - Wnioski o zmianę wpisu do rejestru brokerów ubezpieczeniowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1273

Akt utracił moc
Wersja od: 23 września 2014 r.
§  3.
Do wniosku o zmianę wpisu, jeżeli wnioskodawca jest osobą fizyczną, dołącza się:
1)
w przypadku zmiany danych osobowych, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 2 lit. a-c ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym, zwanej dalej "ustawą" - kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego zmianę tych danych;
2)
w przypadku zmiany danych, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 2 lit. d i f ustawy - dokument potwierdzający zmianę tych danych;
3)
w przypadku zmiany danych, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 5 ustawy - pisemną informację, o której mowa odpowiednio w art. 32 ust. 2 lub 7 ustawy;
4)
w przypadku zmiany danych dotyczących osób fizycznych, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 7 ustawy:
a)
oświadczenie brokera ubezpieczeniowego, że wniosek o zmianę wpisu, dotyczący osoby fizycznej, przy pomocy której wykonywane są czynności brokerskie, został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 5,
b)
oświadczenie brokera ubezpieczeniowego, że osoba fizyczna, przy pomocy której wykonywane są czynności brokerskie, spełnia wymogi określone w art. 28 ust. 3 pkt 1 lit. a-e ustawy, albo dokumenty potwierdzające spełnienie przez osobę fizyczną, przy pomocy której wykonywane są czynności brokerskie, wymogów określonych w art. 28 ust. 5a lub 5b ustawy i oświadczenie brokera ubezpieczeniowego, że osoba ta spełnia wymogi określone w art. 28 ust. 3 pkt 1 lit. a-d ustawy;
5)
w przypadku zmiany danych, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 8 ustawy - oryginał albo kopię polisy poświadczoną przez zakład ubezpieczeń, stwierdzającą zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności brokerskiej.