§ 4. - Wnioski o wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1376

Akt utracił moc
Wersja od: 10 października 2014 r.
§  4.
1.
Na podstawie pisemnego wniosku zakładu ubezpieczeń organ nadzoru przyznaje identyfikator i hasło umożliwiające zakładowi ubezpieczeń dostęp do systemu teleinformatycznego.
2.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera:
1)
imię i nazwisko, datę urodzenia oraz miejsce zamieszkania osoby, która będzie odpowiedzialna w zakładzie ubezpieczeń za składanie wniosków o wpis i wniosków o zmianę wpisu;
2)
adres lub adres elektroniczny, na który organ nadzoru ma przesłać identyfikator oraz hasło umożliwiające dostęp do systemu teleinformatycznego.
3.
Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:
1)
dokument potwierdzający uprawnienie osoby składającej wniosek do reprezentowania zakładu ubezpieczeń;
2)
upoważnienie osoby, o której mowa w ust. 2 pkt 1, do składania wniosków o wpis i wniosków o zmianę wpisu oraz oświadczeń dołączanych do tych wniosków.
4.
Zakład ubezpieczeń może złożyć więcej niż jeden wniosek, o którym mowa w ust. 1.
5.
Organ nadzoru przesyła oddzielnie identyfikator oraz hasło na adres wskazany we wniosku.