§ 5. - Wnioski o wpis albo o zmianę wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2010.173.1170
Akt utracił moc Wersja od: 23 września 2010 r.
§ 5.
1.
Zakład ubezpieczeń niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, zawiadamia organ nadzoru o:1)
cofnięciu lub wygaśnięciu upoważnienia do składania wniosków o wpis oraz wniosków o zmianę wpisu;2)
utracie hasła.2.
Organ nadzoru blokuje dostęp do systemu teleinformatycznego organu nadzoru osobie, która nie posiada ważnego upoważnienia do składania wniosków o wpis bądź zmianę wpisu, oraz w przypadku utraty hasła.3.
W przypadku utraty hasła organ nadzoru może przyznać nowe hasło umożliwiające dostęp do systemu teleinformatycznego na podstawie pisemnego wniosku zakładu ubezpieczeń.4.
Wniosek, o którym mowa w ust. 3, zawiera:1)
imię i nazwisko, datę urodzenia oraz miejsce zamieszkania osoby odpowiedzialnej w zakładzie ubezpieczeń za składanie wniosków o wpis oraz wniosków o zmianę wpisu;2)
adres, pod który organ nadzoru ma przesłać nowe hasło umożliwiające dostęp do systemu teleinformatycznego.5.
Do wniosku, o którym mowa w ust. 3, dołącza się dokument potwierdzający uprawnienie osoby składającej wniosek do reprezentowania zakładu ubezpieczeń.