§ 11. - Warunki prowadzenia składów podatkowych oraz ewidencji przez podmioty prowadzące składy podatkowe.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.353 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 19 marca 2014 r.
§  11.
1.
Ewidencja w formie elektronicznej prowadzona jest zgodnie z pisemną instrukcją obsługi programu komputerowego wykorzystywanego do prowadzenia tej ewidencji i w taki sposób, aby:
1)
umożliwiała wgląd w treść dokonywanych wpisów oraz ochronę przechowywanych danych przed zniekształceniem lub utratą;
2)
umożliwiała dokonywanie korekty danych opatrzonej adnotacją osoby dokonującej tej korekty oraz daty jej dokonania;
3)
pozwalała na drukowanie raportu, o którym mowa w § 9 ust. 5;
4)
pozwalała na drukowanie wpisów w porządku chronologicznym i uniemożliwiała ich usuwanie.
2.
Podmiot prowadzący skład podatkowy, który prowadzi ewidencję w formie elektronicznej, przechowuje kopię ewidencji zapisaną na informatycznych nośnikach danych. Kopia ewidencji powinna być przechowywana w sposób zapewniający ochronę przechowywanych danych przed zniekształceniem lub utratą lub w formie wydruku sporządzonego za okresy jednodniowe.