Warunki i tryb przyznawania pomocy publicznej na finansowanie współpracy naukowej z zagranicą.
Dz.U.2011.18.92
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO 1
z dnia 11 stycznia 2011 r.
w sprawie warunków i trybu przyznawania pomocy publicznej na finansowanie współpracy naukowej z zagranicą
ZAŁĄCZNIK
WNIOSEK
o przyznanie pomocy publicznej na realizację projektu międzynarodowego współfinansowanego
na rok/lata ..................
A. DANE WNIOSKODAWCY
1. Nazwa i adres jednostki, telefon, faks, e-mail, strona www:
.................................................................................................................................................................
2. Kierownik jednostki:
.................................................................................................................................................................
3. NIP:
.................................................................................................................................................................
4. REGON:
.................................................................................................................................................................
5. Nazwa banku, nr rachunku:
.................................................................................................................................................................
B. INFORMACJE OGÓLNE
1. Tytuł projektu:
1) w języku polskim:
............................................................................................................................................................
2) w języku angielskim:
............................................................................................................................................................
2. Nazwa programu międzynarodowego, akronim projektu oraz numer kontraktu:
.................................................................................................................................................................
3. Liczba uczestników: ....................................................................................................................................
4. Planowany koszt realizacji projektu (w walucie obcej): ....................................................................................
5. Planowany koszt udziału jednostki w projekcie (w zł): .........................................................................., w tym:
1) środki krajowe ogółem: ...............................................:
a) środki finansowe na naukę: .................................,
b) środki własne: ....................................................;
2) środki zagraniczne: .....................................................
C. OPIS PROJEKTU
1. Informacja o projekcie (maksymalnie 2 strony A4), umożliwiająca dokonanie oceny zgodnie z kryteriami
określonymi w § 16 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 stycznia 2011 r. w spra-
wie warunków i trybu przyznawania pomocy publicznej na finansowanie współpracy naukowej z zagranicą
(Dz. U. Nr 18, poz. 92), zwanego dalej "rozporządzeniem":
.................................................................................................................................................................
2. Opis zadań przewidzianych do realizacji przez wnioskodawcę w ramach projektu:
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
3. Planowane zakupy sprzętu służącego bezpośrednio do realizacji projektu albo planowany zakup lub wytwo-
rzenie aparatury naukowo-badawczej, wraz z ich wykazem i opisem:
Lp. | Nazwa sprzętu służącego bezpośrednio do realizacji projektu lub aparatury naukowo-badawczej | Planowany koszt (w zł) | Planowany miesiąc zakupu lub wytworzenia (liczony od dnia rozpoczęcia realizacji projektu) | Uzasadnienie merytoryczne | ||
Środki finansowe na naukę | Środki własne | Środki zagraniczne | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | ||||||
2 | ||||||
RAZEM |
D. HARMONOGRAM
Lp. | Nazwa zadania | Termin rozpoczęcia zadania1) | Termin zakończenia zadania1) | Planowany koszt (w zł) | ||
Środki finansowe na naukę | Środki zagraniczne | Koszt ogółem | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | ||||||
2 |
E. KOSZTORYS (w zł)2)
Lp. | Treść | Plan na ............. | |||||||
Planowany koszt udziału jednostki w projekcie (ogółem - środki krajowe i zagraniczne) | Środki zagraniczne | Środki krajowe | |||||||
Środki własne | Środki finansowe na naukę | Razem środki krajowe | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
1 | Koszty bezpośrednie ogółem, w tym: | ||||||||
1) wynagrodzenia z pochodnymi | |||||||||
2) inne koszty realizacji projektu (łącznie z zaku- pem sprzętu służącego bezpośrednio do realizacji projektu albo zakupem lub wytworzeniem aparatury naukowo-badawczej) | |||||||||
2 | Koszty pośrednie | ||||||||
3 | Koszty ogółem |
____________
1) Należy podać dzień, miesiąc i rok.
2) Należy wypełnić tabelę dla całego projektu (łączne koszty) oraz dodatkowo po jednej tabeli dla każdego roku kalendarzo-
wego (liczba tabel = liczba lat realizacji projektu + 1). Wartości należy podawać w zł, według kursu średniego Narodowego
Banku Polskiego obowiązującego w dniu wypełniania wniosku.
F. INTENSYWNOŚĆ POMOCY PUBLICZNEJ
1. Wnioskowane zwiększenia intensywności pomocy publicznej:
(Należy wstawić znak x w odpowiednim kwadracie)
Wnioskodawca jest mikro- lub małym przedsiębiorcą (+20 punktów procentowych)
Wnioskodawca jest średnim przedsiębiorcą (+10 punktów procentowych)
Zwiększenie na podstawie § 10 rozporządzenia (+15 punktów procentowych w odniesieniu do badań prze-
mysłowych lub prac rozwojowych)
(Poniżej należy przedstawić uzasadnienie)
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
Maksymalna dopuszczalna intensywność pomocy publicznej objętej wnioskiem: .........................................
2. Łączna intensywność pomocy publicznej objętej wnioskiem: ...................%
(Należy uwzględnić maksymalną intensywność pomocy publicznej określoną w § 8 ust. 1 oraz w § 9 i 10 roz-
porządzenia)
G. ZESTAWIENIE KOSZTÓW KWALIFIKOWALNYCH z podziałem na poszczególne lata (w zł)
Lp. | Rodzaj kosztów | Koszty kwalifikowalne | ||||
finansowane ze środków własnych | finansowane ze środków na naukę | finansowane ze środków zagranicznych | ogółem (kol. 3+4+5) | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
BADANIA PODSTAWOWE | ||||||
1 | Zatrudnienie personelu (wynagrodzenia z pochodnymi) | |||||
2 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |||||
3 | Odpłatne korzystanie z aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |||||
4 | Koszty użytkowania budynków i gruntów | |||||
5 | Koszty usług badawczych wykonywanych na podstawie umowy, koszty wiedzy technicznej, patentów, doradztwa i usług równorzędnych | |||||
6 | Dodatkowe koszty ogólne | |||||
7 | Pozostałe koszty operacyjne | |||||
8 | RAZEM | |||||
BADANIA PRZEMYSŁOWE | ||||||
9 | Zatrudnienie personelu (wynagrodzenia z pochodnymi) | |||||
10 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |||||
11 | Odpłatne korzystanie z aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |||||
12 | Koszty użytkowania budynków i gruntów | |||||
13 | Koszty usług badawczych wykonywanych na podstawie umowy, koszty wiedzy technicznej, patentów, doradztwa i usług równorzędnych | |||||
14 | Dodatkowe koszty ogólne | |||||
15 | Pozostałe koszty operacyjne | |||||
16 | RAZEM | |||||
PRACE ROZWOJOWE | ||||||
17 | Zatrudnienie personelu (wynagrodzenia z pochodnymi) | |||||
18 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |||||
19 | Odpłatne korzystanie z aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |||||
20 | Koszty użytkowania budynków i gruntów | |||||
21 | Koszty usług badawczych wykonywanych na podstawie umowy, koszty wiedzy technicznej, patentów, doradztwa i usług równorzędnych | |||||
22 | Dodatkowe koszty ogólne | |||||
23 | Pozostałe koszty operacyjne | |||||
24 | RAZEM | |||||
25 | KOSZTY OGÓŁEM (poz. 8+16+24) |
H. DANE OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE WNIOSKU
...............................................................................................................................................................
(imię i nazwisko, telefon, e-mail)
Główny Księgowy | Kierownik jednostki | ||
....................................... | ....................................... | ....................................... | |
(pieczęć jednostki) | (data sporządzenia wniosku) | (podpis i pieczątka) | (podpis i pieczątka) |
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »