§ 3. - Warunki i tryb przyznawania pomocy finansowej na kształcenie weteranów poszkodowanych-funkcjonariuszy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2022.1111 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 25 maja 2022 r.
§ 3.
1.
Wniosek składa się do organu w każdym roku akademickim do dnia 30 września roku, w którym pomoc ma być przyznana.
2.
Wniosek zawiera:
1)
imię, nazwisko i adres zamieszkania weterana poszkodowanego-funkcjonariusza;
2)
serię, numer oraz datę wydania legitymacji weterana poszkodowanego-funkcjonariusza.
3.
Do wniosku dołącza się:
1)
zaświadczenie wydane przez szkołę wyższą lub inny dokument potwierdzający:
a)
fakt odbywania przez weterana poszkodowanego-funkcjonariusza studiów, ich rodzaj i łączny czas ich trwania (liczbę semestrów),
b)
aktualny semestr (rok) odbywanej nauki oraz liczbę semestrów w danym roku akademickim wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia,
c)
wysokość opłaty ustalonej przez szkołę wyższą za naukę w danym roku akademickim i w poszczególnych jego semestrach;
2)
zobowiązanie do niezwłocznego zawiadomienia organu o przerwaniu lub niepodjęciu nauki;
3)
oświadczenie o formie wypłaty kosztów pomocy, a w przypadku formy bezgotówkowej - wskazanie właściwego dla wypłaty rachunku bankowego.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .