§ 3. - Warunki i tryb przyznawania pomocy finansowej na kształcenie weteranów poszkodowanych-funkcjonariuszy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.1111 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 25 maja 2022 r.
§  3. 
1. 
Wniosek składa się do organu w każdym roku akademickim do dnia 30 września roku, w którym pomoc ma być przyznana.
2. 
Wniosek zawiera:
1)
imię, nazwisko i adres zamieszkania weterana poszkodowanego-funkcjonariusza;
2)
serię, numer oraz datę wydania legitymacji weterana poszkodowanego-funkcjonariusza.
3. 
Do wniosku dołącza się:
1)
zaświadczenie wydane przez szkołę wyższą lub inny dokument potwierdzający:
a)
fakt odbywania przez weterana poszkodowanego-funkcjonariusza studiów, ich rodzaj i łączny czas ich trwania (liczbę semestrów),
b)
aktualny semestr (rok) odbywanej nauki oraz liczbę semestrów w danym roku akademickim wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia,
c)
wysokość opłaty ustalonej przez szkołę wyższą za naukę w danym roku akademickim i w poszczególnych jego semestrach;
2)
zobowiązanie do niezwłocznego zawiadomienia organu o przerwaniu lub niepodjęciu nauki;
3)
oświadczenie o formie wypłaty kosztów pomocy, a w przypadku formy bezgotówkowej - wskazanie właściwego dla wypłaty rachunku bankowego.