§ 10. - [Dokumenty składane przez kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły artystycznej] - Warunki i tryb przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.555 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 24 marca 2023 r.
§  10.  [Dokumenty składane przez kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły artystycznej]
1. 
Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia do szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne składają, w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły, odpowiednio:
1)
(uchylony);
2)
świadectwo ukończenia szkoły podstawowej lub ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia lub świadectwo szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne, stwierdzające promocję do klasy programowo wyższej i w zakresie zajęć edukacyjnych ogólnokształcących równoważne świadectwu ukończenia szkoły podstawowej - w przypadku klasy I liceum sztuk plastycznych albo klasy I ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia;
3)
świadectwo szkolne potwierdzające otrzymanie promocji do klasy IV szkoły podstawowej lub klasy szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne na poziomie klasy IV szkoły podstawowej - w przypadku klasy I ogólnokształcącej szkoły baletowej.
2. 
Dyrektor szkoły artystycznej podaje do publicznej wiadomości informację o terminie złożenia dokumentów, o którym mowa w ust. 1, nie później niż w dniu podania do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do szkoły, w miejscu, w którym lista ta została podana do publicznej wiadomości.