§ 5. - Warunki i sposób przeprowadzania ocen okresowych urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.470

Akt obowiązujący
Wersja od: 8 kwietnia 2016 r.
§  5. 
1. 
Oceniający przeprowadza z ocenianym rozmowę, podczas której omawia się:
1)
główne obowiązki wynikające z opisu stanowiska pracy zajmowanego przez ocenianego;
2)
kryteria obowiązkowe i kryteria dodatkowe, jeżeli są wybierane przez oceniającego;
3)
oczekiwania oceniającego co do sposobu spełniania kryteriów oceny przez ocenianego;
4)
cele do osiągnięcia w okresie, w którym oceniany podlega ocenie, jeżeli ich określenie jest uzasadnione ze względu na charakter obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy zajmowanego przez ocenianego, a także sposób realizacji wyznaczonych celów.
2. 
Oceniający może wybrać z wykazu kryteriów oceny nie więcej niż 3 kryteria dodatkowe, najistotniejsze ze względu na charakter obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy zajmowanego przez ocenianego.
3. 
Po przeprowadzeniu rozmowy, o której mowa w ust. 1, oceniający wpisuje do części I arkusza kryteria dodatkowe, jeżeli zostały wybrane, oraz termin sporządzenia oceny na piśmie.