§ 1. - Uzupełnienie taryfy dla polsko-niemieckiej komunikacji towarowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1927.80.696

Akt jednorazowy
Wersja od: 15 września 1927 r.
§  1.
W "Taryfie kolejowej na przewóz towarów w komunikacji pomiędzy stacjami kolei, położonych w Polsce i na obszarze W. M. Gdańska z jednej, a stacjami kolei niemieckich i kolei Sarry z drugiej strony:
a)
przy przejściu bezpośredniem,
b)
tranzytem przez Czechosłowację,
c)
tranzytem przez Austrję i Czechosłowację",

stanowiącej załącznik № 2 do rozporządzenia Ministra Komunikacji z dnia 29 grudnia 1926 r. (Dz. U. R. P. № 129, poz. 779) i uzupełnionej rozporządzeniami Ministra Komunikacji z dnia 28 lutego 1927 r. (Dz. U. R. P. № 19, poz. 149), z dnia 11 marca 1927 r. (Dz. U. R. P. № 23, poz. 186), z dnia 25 maja 1927 r. (Dz. U. R. P. № 47, poz. 432) i z dnia 3 września 1927 r. (Dz. U. R. P. № 79, poz. 693) wprowadza się uzupełnienia następujące:

1)
W "Spisie zarządów kolejowych biorących udział w niniejszej komunikacji" punkt 2. b) "Niemieckie koleje prywatne" po nazwie kolei "Rhein-Sieg Eisenbahn A. G." dodaje się nową nazwę kolei: "Rinteln-Stadthagener Eisenbahn".
2)
W rozdziale B. "Postanowienia szczególne", § 5. "Do art. 10 K. M. (Przepisy celne, podatkowe i policyjne)", punkt 2, po słowach: "(z wyjątkiem do stacji Hindenburg (Oberschles.) loco" dodaje się słowa: "i Zaborze)".