§ 1. - Uzupełnienie taryfy dla polsko-niemieckiej komunikacji towarowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1927.19.149
Akt jednorazowy Wersja od: 4 marca 1927 r.
§ 1.
"Taryfa Kolejowa na przewóz towarów w komunikacji pomiędzy stacjami kolei, położonych w Polsce i na obszarze W. M. Gdańska z jednej a stacjami kolei niemieckich i kolei Sarry z drugiej strony:a)
przy przejściu bezpośredniem,b)
tranzytem przez Czechosłowację,c)
tranzytem przez Austrję i Czechosłowację",stanowiąca załącznik do rozporządzenia z dn. 29 grudnia 1926 r. (Dz. U. R. P. № 129, poz. 779) ulega zmianom następującym:
1)
ustęp l b) "Spisu zarządów kolejowych, biorących udział w niniejszej komunikacji" otrzymuje następujące brzmienie:"b) Polskie koleje prywatne:
Rawicz-Kobylin (Dyrekcja Kolei Rawicz-Kobylin w Rawiczu)".
2)
ustęp 2 b) tegoż spisu uzupełnia się w porządku alfabetycznym następującą koleją:"Weimar-Berka-Blankenhainer Eisenbahn.
3)
ustęp 3-ci § 6 w rozdziale B ma brzmieć:"3. Przy przejściu przez odcinek Rawicz-Granica Państwa pod Rawiczem (kierunek Wehrse) przewoźne za ten odcinek, wynoszący 6 km., oblicza się według stawek taryfy wewnętrznej polskich kolei państwowych".