§ 5. - Uznawanie stacji pilotowych i ośrodków szkolenia pilotów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.419

Akt utracił moc
Wersja od: 25 marca 2015 r.
§  5. 
1. 
Do wniosku o przeprowadzenie audytu, o którym mowa w § 3, należy dołączyć:
1)
regulamin funkcjonowania stacji lub statut ośrodka;
2)
akt o utworzeniu stacji lub akt założycielski ośrodka;
3)
zaświadczenie o wpisie ośrodka do ewidencji szkół i placówek niepublicznych zakładanych przez osoby prawne lub fizyczne prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego;
4)
kopię dokumentu potwierdzającego wdrożenie i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w zakresie działalności szkoleniowej, z wyłączeniem nowo tworzonych stacji lub ośrodków;
5)
opis posiadanej bazy szkoleniowej oraz wykaz pomieszczeń i sprzętu służących do szkolenia pilotów morskich;
6)
opis wewnętrznego systemu kontroli realizacji programów szkolenia;
7)
informację dotyczącą kadry, obejmującą imiona, nazwiska, zakres i poziom kwalifikacji, w tym kwalifikacji morskich jej członków, oraz wskazanie poszczególnych zajęć prowadzonych przez tę kadrę;
8)
programy szkolenia pilotów morskich realizowane w stacji lub ośrodku, w tym:
a)
opis metod sprawdzania wiedzy, umiejętności i kompetencji,
b)
spis posiadanych pomocy szkoleniowych niezbędnych do szkolenia pilotów morskich;
9)
wzory wydawanych zaświadczeń o ukończeniu szkoleń;
10)
opis warunków przeprowadzenia i zaliczenia zajęć na symulatorze;
11)
opis warunków prowadzenia i zaliczania praktyki pilotowej.
2. 
Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1-10, należy dołączyć również w przypadku złożenia wniosku o przeprowadzenie audytu w celu uznania stacji lub ośrodka w zakresie szkolenia na symulatorze dla pilotów morskich.